Gå til innhold

Han stikker hånden ned i trusa og ...

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

kjenner på musa...

Jeg antar at den ikke bør være tørr, men kan den være for våt?, - eller vil det bare være en kompliment til mannen?

Hilsen Guest

Videoannonse
Annonse
Gjest Donna
Skrevet

Tja si det :-? .....bare pass så den ikke biter :ler:

Skrevet

Og spørsmålet er...(?)

Maiken

Skrevet

Dette skjønte ikke jeg heller..... :o :o :o

Skrevet
Jeg antar at den ikke bør være tørr' date=' men kan den være for våt?, - eller vil det bare være en kompliment til mannen?[/quote']

Du mener det kan virke "flaut" eller "feil" både dersom du

a) er for våt

B) er for tørr

Du er redd for hvordan din "fuktighetsgrad" eller "tilstand" vil bli oppfattet av ham?

Jeg er redd det uansett er lite du kan gjøre med dette... Er du i stand til å styre eller påvirke dette selv, da? Dersom noen absolutt må nedi trusa di, får de jammen ta det "den" som den er...

Gjest Guest
Skrevet

Kanskje det var et dumt spørsmål... Lurte egentlig på hvilke tanker en mann gjør seg idet han registrerer våthetsgraden nedentil på en jente.

Hva tenker han f eks dersom det er veldig vått;

- "Oao - jeg er en superelsker!"

- "Henne blir det ikke aktuelt å slikke!", eller

- "Uffda, - dette kommer til å gå friksjonsløst for seg"

Man kan jo påvirke det til en viss grad ved å forsøke å tørke bort noe med trusa :oops:

Skrevet
Kanskje det var et dumt spørsmål... Lurte egentlig på hvilke tanker en mann gjør seg idet han registrerer våthetsgraden nedentil på en jente.

Da blir de fleste menn veldig glade, om hun er våt altså, fordi som ofteste (lurer på om det finnes unntak :roll: ) betyr det at jenta tenner på deg og har lyst på litt kos.

Gjest Donna
Skrevet

Beklager jeg lo gjest :wink:

Hva de tanker varierer sikkert fra mann til mann og situasjonen ........ :wink:

Skrevet

Nei, jeg tror ikke akkurat d varierer så VELDIG mye Virgo! Tror nok heller d stemmer d Kristian sa..... :wink:

Skrevet

Hva tenker du om du stikker hånden din nedi buksen til en gutt og han er våt? Selv tenner jeg på det :blunke:

Går ut i fra at det er ca. det same guttene tenker om våres våte pip-piper :D

Skrevet

Er hun våt, så tenker jeg " Fint, hun er klar!" og om hun er tørr, så tenker jeg " oki litt tidlig, her får vi gå litt roligere til verks og jobbe litt mere" :blunke:

Synes det er helt fint å slikke ei som er våt jeg. Storkoser meg da :sjarmor:

Skrevet
Hva tenker du om du stikker hånden din nedi buksen til en gutt og han er våt? Selv tenner jeg på det

YESS! tenker jeg da :sjarmor::sjarmor:

Suz :wink:

Skrevet

Mulig jeg er litt gammeldags, men dersom en mann først skulle fått sjansen til å stikke hånda nedi trusa mi, så er det ikke akkurat det første han hadde gjort!! Han måtte ha gjort NOE som hadde tilsagt at jeg skulle være opphisset, for ellers hadde han rett og slett ikke fått lov til å komme nedi der!!

Og hadde han først jobbet for å hisse meg opp, for så å kjenne etter, så fikk han fadermeg bli glad dersom han hadde lykkes med å hisse meg opp= jeg var våt!! :ler:

Har ihvertfall aldri bekymret meg, men er det få som får stikke hånda nedi trusa mi også da, da jeg heller foretrekker å ta av hele sullamitten og forsette der han tydeligvis var godt i gang med noe deilig... 8)

Skrevet

Du må jo lukke opp buret for å stikke hånden inn. :)

Skrevet

Spør dere heller selv.... Dersom dere stikker hånda ned i buksa til en gutt... hvordan reagerer dere om pikken er slapp? Hvordan reagerer dere om pikken er stiv? Akkurat samme greia. Tørrhet er damenes impotens, for å si det litt klønete.

Noen liker noe å jobbe med, mens andre vil at mesteparten av jobben skal være ferdiggjort før man trår til. Det er vel personavhengig...

Skrevet

Gutten min blir lykkelig han, er jo det han jobber for!!

Gjest Guest
Skrevet
Da blir de fleste menn veldig glade' date=' om hun er våt altså, fordi som ofteste (lurer på om det finnes unntak :roll: ) betyr det at jenta tenner på deg og har lyst på litt kos.[/quote']

Jeg har i hvert fall ikke hørt om unntak fra våt = tent. Men det at hun er tent, betyr ikke nødvendigvis at hun har lyst på "full pakke".

Skrevet

Det er forskjell på våt og kåt&klar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...