Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #21 Skrevet 13. november 2008 Noen menn får ikke orgasme i det hele tatt. Men de kan ha god sex likevel. Akkurat som noen kvinner ikke får orgasme men kan likevel ha god sex. Nyt hverandres kropper og ikke fokuser på orgasmen. Hvis han har problemer med å komme får han enda større problemer hvis du stresser med det.
Reveal Skrevet 14. november 2008 #22 Skrevet 14. november 2008 Jeg hører støtt og stadig at menn kommer etter 5 min osv, min kommer etter 20-25min Hva tror du? Helt ærlig? Så tror jeg det er noe "galt" i kvaliteten på sexen deres- når du ønsker at han skal komme fortere. 20-25 minutter er IKKE lenge.
Gjest Sigge Skrevet 14. november 2008 #23 Skrevet 14. november 2008 Vi kvinner ?? Og jeg som fikk et bestemt inntrykk av at TS er en mann - eller rettere sagt gutt. Nei, dette er typisk jentespørsmål. Og måten det skrives på levner ingen tvil.
kelte Skrevet 14. november 2008 #24 Skrevet 14. november 2008 Det fine er jo at da får du jo flere orgasmer.... namnam.... Min bruker nok så lang tid og noen ganger lengre, og glad er jeg for det :rødme:
Gjest Gjest_gjestemann_* Skrevet 22. november 2008 #25 Skrevet 22. november 2008 det er kanskje ikke akkurat klager man får mest av. Jeg er en mann som har hatt dette "problemet" nesten hele mitt liv. Og jo det har gitt frustrasjon hos kvinnen, men etter at jeg har forklart at jeg bare er sånn, går alt bedre. kommunikasjon! Og noen ganger må en gi seg før man kommer fordi hun blir sliten eks. MEn, det er jo ikke noe problem, heller en nytelse. en østens elskovskunst sier nemlig: du skal gi din kone orgasme en gang om dagen, men selv bae en gang i uka. Og jeg kan love alle som ikke har prøvd det. kan anbefales. Så folkens. Er det noe dere har problemer med. Si det! hvis ikke kan partneren fort tro det er noe galt med henne/han. Har i alle fall bidratt til å gi meg et godt sexliv
Gjest Gjest_Vimsa_* Skrevet 25. november 2008 #26 Skrevet 25. november 2008 Jeg og kjæresten har vært sammen med hverandre i 3år. Jeg har det siste 1,5 året følt at han kommer sent! Når vi har sex kommer jeg alltid først! Han sier det ikke har med utseende mitt. Men at han får presentasjons angst. Han mener jeg blir sur når han kommer for sent; da føler han seg presset! Også sier han det er fordi han av og til hører folk utforbi. (vi bor på hybel.) Jeg er usikker på om det er sannheten. Jeg er redd det er pga han "trenger noe nytt". Jeg føler at de gangene han kommer fort, er når vi gjør noe nytt. F.eks første gang jeg ridde en dildo kom han fort, første gangen han puttet fingen sin inni rumpa mi kom han fort. Det virker på en måte som han blir lei av det i lengden. Slik som idag ridde jeg han til jeg kom, jeg forventet at han skulle også komme! For det gjorde han sist jeg red han slik. Men nei, han kom ikke. Jeg føler meg så usexy å teit når typen min tar lengre tid for å komme enn meg. Jeg hører støtt og stadig at menn kommer etter 5 min osv, min kommer etter 20-25min Hva tror du? Du skal bare være glad til at han er utholdende og lar deg komme først! Er vel ikke noe særlig at han bare bruker 5 minutter hvis du bruker 10..? Tror menn liker at vi kommer først slik at de har "sikra" seg det mens de har ereksjon. Kanskje han trenger langt forspill? Ellers funker det om du klarer å kile han under/på pungen under akten.! Lykke til.!!
womenwomen Skrevet 26. november 2008 #27 Skrevet 26. november 2008 Du skal bare være glad til at han er utholdende og lar deg komme først! Er vel ikke noe særlig at han bare bruker 5 minutter hvis du bruker 10..? Tror menn liker at vi kommer først slik at de har "sikra" seg det mens de har ereksjon. Kanskje han trenger langt forspill? Ellers funker det om du klarer å kile han under/på pungen under akten.! Lykke til.!! Jeg syns trådstarter har fått mange mange svært lite forståelsesfulle svar her - virker som at andre ikke skjønner at det kan oppleves som et problem for noen kvinner som selv raskt får orgasmer - om mannen bruker evigheter på å få sin utløsning . Vell - da har dere garantert ikke opplevd samme situasjon selv ! Dere sier hun bare skal være glad hun da kan rekke å få flere orgasmer -siden han er så treg . Jo - forsåvidt enig , men som kvinne selv vet jeg hvor ubehagelig det er å måtte ligge i evigheter å vente på at mannen skal bli ferdig , etter at jeg har fått min orgasme ( r ) , etter 2 orgasmer f.eks er jeg LEI faktisk og vil hvile og si god natt . Da har man også holdt på en stund : ) Kjipt da om mannen enda ikke er " ferdig " .Er første g-punktsorgasmen kraftig - er det ekstra ekkelt å fortsatt bli penetrert like etterpå uten stans / pause , blir en son ekkel overfølsomhet etterpå som ikke føles godt faktisk , men føles som ubehagelig irritasjon av g-punktet etter orgasme . Av og til greier jeg ikke fortsette - må få han UT etterpå og hvile litt før en fortsetter . Er mannen slik - bør han kunne ta en pause i det minste .... Vi kvinner vil jo også HVILE / ha PAUSE etter å ha hatt orgasme , akkurat som menn alltid gjør ! Hvorfor tror noen at vi kvinner ikke trenger liten pause etterpå ? Men bare kan ligge der å bli penetrert fortsatt uten stans nærmest . Det er ikke behagelig syns jeg . Så jeg syns ikke det er noen grunn til å juble over 2 orgasmer - når jeg som " betaling " for disse orgasmene må ligge rålenge etterpå og vente vente vente på mannen som jeg TROR aldri kommer til å bli ferdig denne kvelden ....Har opplevd en slik mann - og jeg holdt ikke ut å ha forhold med han . Gjord det slutt faktisk pga dette etter 1 uke bare , da han aldri ville gi seg før han var ferdig .Og det tok jo 2 -3 timer minst ...huff ! På slutten vil jeg kalle samleiene med han for " underlivsmisshandling "- selv om det var godt de første 20- 30 minuttene . Din mann er jo ikke så ille / treg - i forhold til han jeg beskriver ..som var grusomt treg ...som alltid brukte 2 timer minst .Huff . Jeg skjønner deg kjempegodt .Bedre å være uten orgasme - enn å måtte ligge i 2 timer etterpå som " betaling nærmest " og " pine " seg igjennom samleiet til mannen endelig kommer etter timevis med penetrering .huff - er jo grusomt ubehagelig .Nei - skjønner trådstarter godt . For oss kvinner som alltid kommer relativt raskt - er det IKKE STAS å ha en slik treg partner . Men - de er sikkert " andre kvinners drøm " - for de kvinnene som selv er fryktelig trege med å få orgasmer .Sikkert derfor vi møter så liten forståelse for motsatt problem - da flertallet kvinner er selv tregere enn deg og meg - trådstarter .Da har de ikke evne til å skjønne annet enn det positive med slike trege menn .
Gjest Gjest_mann24 Skrevet 26. november 2008 #28 Skrevet 26. november 2008 Noen menn trenger lenger tid for å komme enn andre. Selv trenger jeg vanligvis over 20 minutter, men det varierer en del, og det kommer an på mange faktore. Et lengre forspill med oralsex kan minke tiden mannen trenger, akkurat som det gjør for kvinnen. Nye, uvante stillinger kan også gjøre at man kommer raskere, men å endre stilling under akten vil vanligvis øke tiden. Jo lenger det er siden sist gang jo fortere går det. Om jeg ikke har hatt sex på en uke kan det fort være over på fem minutter, men hvis vi hadde sex tidligere på dagen kan det godt gå nærmere en time før jeg bare må gi opp. Noen ganger "mister" jeg en orgasme, ved at noe distraherer meg eller jeg beveger meg akkurat før orgasmeøyeblikket. Da mister jeg følelsen, uten å få orgasme, men ereksjonen holder seg. Hvis du er helt desperat etter å gi typen din en orgasme er det én ting som alltid fungerer. Men det er kanskje bare fordi jeg er rompefiksert...
Stefan Skrevet 26. november 2008 #29 Skrevet 26. november 2008 Jeg forbauses over alle som vet hvor lang tid de pleier å bruke. For meg starter sexen lenge før jeg trenger inn, og da har jeg iallefall ikke tid til å se på klokka. Etter sex pleier jeg å ligge og kose, så da drar jeg heller ikke fram klokka. Når jeg har sex er det siste jeg tenker på klokka. Selvom vi har liten tid. Da får vi heller komme for sent...
Cognizance Skrevet 27. november 2008 #30 Skrevet 27. november 2008 Alle som tror TS er en gutt fordi dette er ei lite troverdig problemstilling er KG n00bs.
Gjest kjappis Skrevet 27. november 2008 #31 Skrevet 27. november 2008 Hadde sambo brukt så lang tid hadde jeg kjedet meg. Jeg bruker mellom 5-10 min, alt etter hvor kåt jeg er. Jeg digger når gutten ikke klarer å holde igjen, så ja, slike jenter fins! Ja takk til kjappiser!
Gjest Gjest_Liva_* Skrevet 27. november 2008 #32 Skrevet 27. november 2008 Noen ganger kan man være i humør og stemning til å holde på lenge. Men andre ganger så har man kanskje bare lyst på en kjappis før man sier natta. Da er det litt kjedelig at han må holde på så lenge. Og det er kanskje ikke så kult for ham heller å merke at du liksom ikke er helt med lenger men bare venter på at han skal bli ferdig....? Problemet går andre veien og det. Jeg er sammen med en som kommer etter et par minutter. Det er greit når vi skal ha en kjappis men litt leit når vi har lyst og tid til å holde på lenge. Men da er han veldig hensynsfull mot meg og bruker først tid på mye oralsex og kos med meg først. Kanskje ts må tenke litt mer enn bare vanlig samleie? Gi ham oralsex først. Gjøre ting som gjør ham mer opphisset enn at han bare bruker lang tid på å bli ferdig? Jeg vet ihvertfall med meg selv at om jeg er veldig fokusert på at jeg MÅ komme og "redd" for at partneren synes at jeg er treg så tar det enda lenger tid.....
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #33 Skrevet 27. november 2008 Bruk mer tid på forspill på ham. Stryk ham over hele kroppen, kyss ham, lek med tunga di. Finn de erogene sonene hans. Menn liker også forspill, det er bare ikke alltid at de vet det selv. ;-) Jeg har selv kuttet ned på kosingen, for at han skal holde ut lenger. ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå