Gå til innhold

Han kommer så SENT!

Gjest Gjest_fortvilt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fortvilt_*

Jeg og kjæresten har vært sammen med hverandre i 3år. Jeg har det siste 1,5 året følt at han kommer sent! Når vi har sex kommer jeg alltid først!

Han sier det ikke har med utseende mitt.

Men at han får presentasjons angst. Han mener jeg blir sur når han kommer for sent; da føler han seg presset!

Også sier han det er fordi han av og til hører folk utforbi. (vi bor på hybel.)

Jeg er usikker på om det er sannheten.

Jeg er redd det er pga han "trenger noe nytt".

Jeg føler at de gangene han kommer fort, er når vi gjør noe nytt. F.eks første gang jeg ridde en dildo kom han fort, første gangen han puttet fingen sin inni rumpa mi kom han fort. Det virker på en måte som han blir lei av det i lengden.

Slik som idag ridde jeg han til jeg kom, jeg forventet at han skulle også komme! For det gjorde han sist jeg red han slik. Men nei, han kom ikke. Jeg føler meg så usexy å teit når typen min tar lengre tid for å komme enn meg.

Jeg hører støtt og stadig at menn kommer etter 5 min osv, min kommer etter 20-25min :(

Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*

Slutt å konstruere problemer i ditt eget hode...dere kvinner er eksperter på det.

Du får tenke på at det "problemet" du har, er noe de aller fleste menn sliter med - altså at det kreves mer for å få dama til å komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å konstruere problemer i ditt eget hode...dere kvinner er eksperter på det.

Du får tenke på at det "problemet" du har, er noe de aller fleste menn sliter med - altså at det kreves mer for å få dama til å komme...

Vi kvinner ?? Og jeg som fikk et bestemt inntrykk av at TS er en mann - eller rettere sagt gutt. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt at han ta tid. er ikke noe morro når de komer fort! :P

Hel enig. Dette er første gangen jeg har hørt noen klage på at typen bruker 25 minutter på å komme :ler: TS bare MÅ være en gutt. Hvem andre kunne finne på å klage her :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS bare MÅ være en gutt

Er du litt kort?

I så fall må han være homo, og da er det pussig han skriver inn spørsmål om MENN på et KVINNEforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest postsekk
første gang jeg ridde en dildo kom han fort,

første gangen han puttet fingen sin inni rumpa mi kom han fort.

Slik som idag ridde jeg han til jeg kom, jeg forventet at han skulle også komme!

Jeg hører støtt og stadig at menn kommer etter 5 min osv, min kommer etter 20-25min :(

Hvordan klarer noen å tro at ts er en mann?

Må si jeg er litt enig med første gjest og sashadelenn, det virker som du skaper problemer der det ikke er noe.

Det å kunne ha sex så lenge av gangen er jo bare godt.

Det er jo naturlig å komme raskere første gangen man prøver noe, fordi det er uvant og spennende, men bare fordi man ikke får den følelsen hver gang så betyr det ikke at det er noe galt. Hvis du hele tiden skal ha den følelsen så tror jeg du kommer til å bli travelt opptatt med å finne nye måter å ha sex på..

Og hvis du fokuserer såpass mye på dette foran han så skjønner jeg godt at han får mer problemer med å komme. Hvordan ville du følt det hvis den du hadde sex med lå oppå deg (eller under) og maste om du ikke kom snart?

"Kommer du nå? Kommer du nå? Ååå, hvorfor kommer du ikke??" - Rimelig turnoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer noen å tro at ts er en mann?

Må si jeg er litt enig med første gjest og sashadelenn, det virker som du skaper problemer der det ikke er noe.

Det er jo naturlig å komme raskere første gangen man prøver noe, fordi det er uvant og spennende, men bare fordi man ikke får den følelsen hver gang så betyr det ikke at det er noe galt. Hvis du hele tiden skal ha den følelsen så tror jeg du kommer til å bli travelt opptatt med å finne nye måter å ha sex på..

Og hvis du fokuserer såpass mye på dette foran han så skjønner jeg godt at han får mer problemer med å komme. Hvordan ville du følt det hvis den du hadde sex med lå oppå deg (eller under) og maste om du ikke kom snart?

Fordi jeg tror det er en gutt som beskriver seg selv som jente og på den måten forteller om seg selv.

Det oser dobbeltspill av hele innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Hvordan klarer noen å tro at ts er en mann?Må si jeg er litt enig med første gjest og sashadelenn, det virker som du skaper problemer der det ikke er noe.

Hvordan klarer noen å ikke se at TS er en mann, er et langt mer interessant spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Det er faktisk mange som har dette problemet. Det er ingen drøm å bruke lang tid på å komme, hvis noen tror det. Jeg brukte opp til en time før, og da sier det seg selv at hun blir sår og lei. Heldigvis har jeg fått kuttet ned tiden så mye at det ikke er noe problem lenger, men å avfeie denne problemstillingen er utrolig arrogant og uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei jeg er ikke en mann! Bare ta å les det jeg lurer på heller å gi meg tips, eller en mening. I steden for å lure hvilket kjønn jeg er!

Selfølgelig er det kjekt han kommer sent. Men blir litt engstelig også! Hvorfor kan han ikke komme fort også. Savner at han "ikke klarer å holde seg", for han er så kåt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei jeg er ikke en mann! Bare ta å les det jeg lurer på heller å gi meg tips, eller en mening. I steden for å lure hvilket kjønn jeg er!

Selfølgelig er det kjekt han kommer sent. Men blir litt engstelig også! Hvorfor kan han ikke komme fort også. Savner at han "ikke klarer å holde seg", for han er så kåt! :(

Da syntes jeg du skal slutte å bekymre deg.. i alle dager.... Her snudde plutselig vinklingen gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest postsekk
Hva er det egentlig som tilsier at det er en mann som har skrevet innlegget?

Alle kvinner elsker å elske i timevis av gangen vet du, derfor kan det bare

ikke

være

sant.

Eller noe sånt :roll:

Endret av postsekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest womenwomen
Jeg og kjæresten har vært sammen med hverandre i 3år. Jeg har det siste 1,5 året følt at han kommer sent! Når vi har sex kommer jeg alltid først!

Han sier det ikke har med utseende mitt.

Men at han får presentasjons angst. Han mener jeg blir sur når han kommer for sent; da føler han seg presset!

Også sier han det er fordi han av og til hører folk utforbi. (vi bor på hybel.)

Jeg er usikker på om det er sannheten.

Jeg er redd det er pga han "trenger noe nytt".

Jeg føler at de gangene han kommer fort, er når vi gjør noe nytt. F.eks første gang jeg ridde en dildo kom han fort, første gangen han puttet fingen sin inni rumpa mi kom han fort. Det virker på en måte som han blir lei av det i lengden.

Slik som idag ridde jeg han til jeg kom, jeg forventet at han skulle også komme! For det gjorde han sist jeg red han slik. Men nei, han kom ikke. Jeg føler meg så usexy å teit når typen min tar lengre tid for å komme enn meg.

Hva tror du?

Det der er ikke så uvanlig som du tror . Har opplevd det selv også .Også med relativt unge menn under 30 år .

Ikke ikke lag så stor " sak " av det - kan jo ikke føles særlig " mandig " for din partner - at han ikke kommer i det hele tatt ....eller mye senere enn deg .

Har selvfølgelig ingenting med deg å gjøre . Kanskje han bare ikke er så følsom ? Og derfor behøver litt mer tid enn deg .

Dersom du syns dette er et virkelig stort problem for deg ... desverre - du kan ikke gjøre mye med det uansett .

Er vanskelig å prøve å " forandre folk " - går sjelden .

Enten må du godta han som han er - eller så må du finne deg en annen som passer deg bedre . Som kommer raskere og lettere enn han . En som er mer lik deg selv .

Men regner med du er såpass glad i han - at du aksepterer han som han er likevell . Slutt å mas på han om dette - du stresser han bare .Problemet blir nok sikkert da bare verre .

Noen menn har følsomme peniser og kommer raskt og lett - mens andre igjen VIRKELIG må bruke lang lang tid .... Er du lei av det . Ja da har du jo muligheten å prøve å finne en annen - som kanskje vil passe deg bedre - livet ut , rengner med det vil føles slitsomt å satse på en slik som " livspartnern din " om du oppfatter det som et svært plagsomt problem for deg . Da er det bedre å finne seg noe annet - istede for å kaste bort tiden - på en som ikke kan bli slik du ønsker - uansett .Er ofte " medfødt " slike problemer - tror jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mange som har dette problemet. Det er ingen drøm å bruke lang tid på å komme, hvis noen tror det. Jeg brukte opp til en time før, og da sier det seg selv at hun blir sår og lei. Heldigvis har jeg fått kuttet ned tiden så mye at det ikke er noe problem lenger, men å avfeie denne problemstillingen er utrolig arrogant og uvitende.

Litt mer nyansert går det vel an å være her?

Jeg synes det problematiseres veldig mye over tidspunktet for menns orgasme. Det virker som om det omtrent ikke er mulighet for mangfold eller variasjoner før vi menn skal sykeliggjøres i forhold til dette. Dette være seg for tidlige orgasmer eller for sene, som her.

Kan noen si meg hva som er riktig tidspunkt for en orgasme? Og hvorfor er det bare for menn dette tidspunktet skal gjelde?

Hvem har definisjonsmakten for det "riktige" tidspunktet her?

Etter min mening er det like relevant å snakke om at TS kommer for fort, som å si at han er for sen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som lurer på om du er mann eller ikke. Vi vet at du er mann. Det vi lurer på er hvorfor du skriver som du gjør. Blir du kåt av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...