Stronq Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Kjæresten min har et sterkt ønske om at vi skal prøve analsex, men jeg har aldri prøvd det før, og er en smule skeptisk :gjeiper: Ser for meg at det er vondt og ekkelt, men sammtidi litt nyskjerrig.. Erfaring me dette noen?
Gjest Gjest_tussa_* Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei : ) Jeg var kjemperedd for dette.. og nervøs.. følte det gjorde vondt bare å snakke om det før vi prøvde. Han hadde gjort det før, og var veldig klar på å forklare meg at han skulle smøre meg inn med glidemiddel, og det så jeg på som et must og det var viktig at han lovte å ta det med ro, og det gjorde han. Første gangen gjorde vi det ekstremt sakte, og jeg styrte hele greia...og det overraska meg at jeg hadde ikke vondt en eneste gang.... : ) Pass på å ta masse glidemiddel.... Og det var jo faktisk digg og! =) hehe.. Lykke til : )
Stronq Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Ja, skal jeg prøve dette skal det foregå på mine premisser :gjeiper: har veldig lyst, for dette er noe han virkelig vill å, han har prøvd det før, så må vell bare hoppe i det
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 DEILIG! Slappe helt av, masse glidemiddel (eller olje) - og sakte i begynnelsen.
Gjest Sandbekken Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Men.. jeg lurer på en ting, er det vanlig for jenta å komme under analsex? går det ann??
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Men.. jeg lurer på en ting, er det vanlig for jenta å komme under analsex? går det ann?? Nei, tror ikke det du. Vanlig er det ikke, isåfall..! Men analsex gir en viss stimulering, og kan gjøre orgasmene sterkere. Man kan f eks ligge på magen med en pute eller hånd mellom beina, eller ha et vibrerende egg e.l. i musa samtidig som man blir tatt bak. Gir meg enormt kraftige orgasmer!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 selvfølgelig er det mulig å komme under analsex.. alle er forskjellige og tenner på forskjellige ting
Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg og typen har hatt litt analsex, ikke så ofte. Og jeg kan ikke få orgasme av kun anal penetrering. Jeg må ha en vibirator eller en finger på klitoris samtidig om jeg vil komme! Når jeg skal til og komme foretrekker jeg at han trekker seg ut rett før orgasmen min. Bare sånn jeg er.. Men det jeg lurer på, er det noen som lar mannen komme i anus? Hilsen Astrid
Rimmern Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Det er nok ikke vanlig å komme utelukkende av anal stimulering, selv om jeg absolutt ikke skal utelukke at det finnes de som gjør det. Men orgasmer i forbindelse med analsex kan for mange oppleves litt annerledes, og for noen sterkere. Madammen får veldig sterke orgasmer ved kombinert klitoral- og anal stimulans (og evt. skjeden i tillegg), hvis formen er slik at en finger eller to, eller en pikk i rumpa gjør susen der og da (varierer naturlig nok med dagsformen).
Gjest Sandbekken Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 (endret) Hei! Jeg og typen har hatt litt analsex, ikke så ofte. Og jeg kan ikke få orgasme av kun anal penetrering. Jeg må ha en vibirator eller en finger på klitoris samtidig om jeg vil komme! Når jeg skal til og komme foretrekker jeg at han trekker seg ut rett før orgasmen min. Bare sånn jeg er.. Men det jeg lurer på, er det noen som lar mannen komme i anus? Hilsen Astrid Ja, det samme må jeg. Funker ikke med bare anal stimuleing for meg.. det var godt å høre at det er flere som opplever dette! Jeg har latt ham komme i anus, men det er ikke det beste jeg vet (blir litt ekkelt etterpå (er jo anderledes enn i kjeden) men lar ham gjøre det fordi han liker det.. Endret 12. november 2008 av Sandbekken
Gjest Gjestedama Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Jeg hører med til sjeldenhetene, får intense og kraftige orgasmer av kun analstimuli, eller penetrering.
Einar Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Analsex er vel spennende for noen av oss fordi det er litt "ulovlig". Men ærlig talt - "foran" er best!!
msDelenn Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 aldri forstått dette.. og neimen om jeg vil heller.... lmao
Gjest Grafica Skrevet 12. november 2008 #14 Skrevet 12. november 2008 Det er en god idè å venne seg til følelsen av å ha noe bak, med enten fingre eller en liten dildo. Og med det mener jeg ikke bare to minutter før han stikker pikken inn, men å bruke f.eks. en uke på tilvenning og gradvid "utvidning". Og også bruke fingrene/dildoen den gangen dere skal prøve ordentlig, for å sørge for at du føler deg hundre prosent komfortabel. Det er også viktig at du stoler på ham, at du vet at hvis du sier stopp fordi det er vondt/ubehagelig, så stopper han med en gang. Ang. orgasme skal jeg ikke si noe, fordi det hsr jeg aldri hatt generelt, men jeg blir hvertfall helt sinnsykt kåt av analsex.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #15 Skrevet 12. november 2008 jeg har et spørsmål. Analen er jo strengtatt et sted hvor avføring kommer ut, og hvordan blir det egentlig med det. Blir det mye bæsj og gris ut av det?
Gjest Grafica Skrevet 12. november 2008 #16 Skrevet 12. november 2008 Man sørger for å gå på do et par timer før, rett og slett. Er man virkelig nervøs, får du bruke klyster for å rense ordentlig. Men det er en risk for å få avføring på fingre/dildo/penis. Det må begge deler være klar over og komfortabel med. Og man har selvfølgelig ikke analsex om man ikke er helt god i magen en dag.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 jeg har hørt at det går ann å få en slags effekt ved analsex at når mannen trekker seg helt ut så klarer ikke jenta å holde inne avføring. Er dette sant eller er det naivt å frykte noe slik?
Gjest Grafica Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 Om du sørger for å gå på do noen timer i forveien skal jo ikke det være noe problem, for da er du tom... Aldri opplevd noe sånt personlig. Så lenge du ikke trykker når han trekker seg ut (og det skal du ikke, du skal bare slappe helt av, så kan jeg ikke se åssen det kan skje.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. november 2008 #19 Skrevet 12. november 2008 Om du sørger for å gå på do noen timer i forveien skal jo ikke det være noe problem, for da er du tom... Aldri opplevd noe sånt personlig. Så lenge du ikke trykker når han trekker seg ut (og det skal du ikke, du skal bare slappe helt av, så kan jeg ikke se åssen det kan skje. Ah! ok takk for svaret jeg tror det jeg har hørt må være en vandrehistorie ja.. men da får jeg prøve å legge den bekymringen bak meg
Rimmern Skrevet 12. november 2008 #20 Skrevet 12. november 2008 Det er selvsagt mulig hvis man er litt "uggen" i tarmen, magen e.l. Men normalt er sjansen forsvinnende liten. Jeg har hatt analsex (så ofte som mulig) i ca. 9 år, med flere forskjellige kvinner, og det har selvsagt skjedd en gang i blant at noe har kommet på pikken. Men når det er med partneren, så har vi et såpass trygt forhold at ingen blir flaue, og det er bare å vaske av. Hvis det skjedde mer enn veldig sjeldent, så ville jeg nok hatt litt mindre sansen for analsex. Slik som det er, så elsker jeg analsex, både puling og all form for kos og stimulans som innvolverer den delen av kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå