Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 jeg er samboer og han har tegnet innboforsikring. bør jeg også tegne innboforsikring, eller KAN jeg gjøre det? vi har ikke akkurat felles økonomi men vi deler regningene unntatt forsikringer. eneste jeg har selv er helårs reiseforsikring. vi har egentlig ikke snakket om hvor mye jeg skulle fått (om jeg skulle fått!) hvis det brant ned i leiligheta og vi mista alt vi eide. burde jeg tegne egen innboforsikring da?
Lissi Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 jeg er samboer og han har tegnet innboforsikring. bør jeg også tegne innboforsikring, eller KAN jeg gjøre det? vi har ikke akkurat felles økonomi men vi deler regningene unntatt forsikringer. eneste jeg har selv er helårs reiseforsikring. vi har egentlig ikke snakket om hvor mye jeg skulle fått (om jeg skulle fått!) hvis det brant ned i leiligheta og vi mista alt vi eide. burde jeg tegne egen innboforsikring da? Det vil bli mye dyrere for deg å tegne en egen forsikring istedet for å få han til å øke sin. Da vil det bare koste et par hundrelapper ekstra. Så det er ikke verre at han ringer inn å legger til feks din verdi 300 000,- så kommer det på neste regning. Så da må du finne ut hvor mye du vil ha, og be han ta en telefon, snarest. Det er ikke noe å vente med, julen er høytid for brann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå