Xantippe Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Hei Skal på tur til Skottland neste uke og lurer på om noen vet om en kjede som selger klær i store størrelser, dvs over str 46. Sist jeg var i London fant jeg nemlig ingenting, og da føler man seg jo litt snytt. Et av poengene med å reise var jo nettopp å handle. Så føre var denne gangen ... Noen som kan hjelpe? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 16. april 2002 #2 Del Skrevet 16. april 2002 Hei og hopp! Har selv funnet masse klær i London, og er selv str. 46-48 (og var større første gang jeg var der). Har handlet en del klær i en kjedebutikk der jeg har vært innom flere ganger, men kommer ikke på navnet akkurat nå. Skal spørre samboern i kveld, han er en av dem som husker sånt. Dette var en butikk med type litt mer ordentlig, finere og dyrere enn Lindex og Kappahl, som jeg stort sett handler i her hjemme. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 16. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 16. april 2002 Supert om du kommer på det. Kanskje vaskelappen kan gi et hint om navnet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 Glemte deg visst i går jeg. Sorry! Butikken heter Evans, og jeg mener at det er en kjede. I London ligger den like ved undergrunns-stasjonen Tottenham Court Road, hvis jeg ikke husker feil så ligger den på hvørnet mellom Oxford street og en annen gate, men akkurat der kan det hende at jeg tar feil. Butikken ligger i hvertfall på et hjørne (som om det hjelper å vite det...). God tur!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 19. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 19. april 2002 Takker og bukker. Da ser jeg om jeg finner noen Evansbutikk i Skottland. Ellers vet jeg jo da hvor jeg skal gå neste Londontur. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 20. april 2002 #6 Del Skrevet 20. april 2002 Hvor i Skottland skal du? Dersom du skal til en av de store byene er det helt sikkert en Evansbutikk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 27. april 2002 #7 Del Skrevet 27. april 2002 Til neste London-tur kan du også stikke innom Anne Harvy (?) som ligger på Oxford Street. Ellers har Marks & Spencer en del store størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 1. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 1. mai 2002 Jippi. Evans var et godt tips. Kom hjem i dag med masse nytt. Deilig å handle i en butikk med bare store størrelser, store prøverom og bare store damer bak disken. Fikk ikke den der "nå må jeg jammen slanke meg"-følelsen jeg ofte ellers får i klesbutikker. Var innom Marks&Spencer også, og de hadde også mye fint. Evans har forøvrig hjemmeside der man kan finne nærmeste butikk : http://www.evans.ltd.uk12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå