Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Bruker dere briller, solkrem eller noen av disse kremene om man får kjøp på solariumet når dere tar sol? Og hva gjør dere for å pleie huden og fargen i forkant av solingen og i ettertid?:)

Jeg selv bruker bare av og til en dagkrem med solfaktor i ansiktet og vanlig fuktighetskrem på kroppen etterpå!

Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for et bedre og kanskje også mindre skadelig resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker litt solkrem i ansiktet, siden jeg har fått litt irritert hud der nå når det er blitt kaldt ute. På kroppen bruker jeg av og til Chicks on speed som kjøpes i automatene på Brun og Blid. Synes jeg får litt bedre farge av den. Den lukter litt ekstremt, men den tar vekk "solariums-lukta".

Bruker slike solariumsbriller, men har de av i ca 5 min av soltiden så jeg ikke skal få merker etter de.

Skrevet

Nå har jeg ikke tatt sol siden i vinter men jeg pleier å bruke krem med faktor på i ansiktet. Ellers smører jeg resten av kroppen inn med fuktighetskrem både før og etter.

Har sverget til selvbruning de siste mnd på beina,og en dæsj solpudder i ansiktet så jeg ikke føler meg så bleik.

Skrevet

Jeg tar sjelden sol, men når jeg først gjør det skrubber jeg huden på hele kroppen på forhånd, og slår av ansiktssolen. Bruker heller selvbruning i ansiktet.

Skrevet

Bruker briller (slike som bare ligger løst oppå øynene), men ingen kremer. Jeg tar heller aldri sol lenger enn 16-17 minutter som er nær maks av hva jeg tåler før jeg blir rød. Ansiktssolen er alltid av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...