Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Bruker dere briller, solkrem eller noen av disse kremene om man får kjøp på solariumet når dere tar sol? Og hva gjør dere for å pleie huden og fargen i forkant av solingen og i ettertid? Jeg selv bruker bare av og til en dagkrem med solfaktor i ansiktet og vanlig fuktighetskrem på kroppen etterpå! Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for et bedre og kanskje også mindre skadelig resultat?
venus_ Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg bruker litt solkrem i ansiktet, siden jeg har fått litt irritert hud der nå når det er blitt kaldt ute. På kroppen bruker jeg av og til Chicks on speed som kjøpes i automatene på Brun og Blid. Synes jeg får litt bedre farge av den. Den lukter litt ekstremt, men den tar vekk "solariums-lukta". Bruker slike solariumsbriller, men har de av i ca 5 min av soltiden så jeg ikke skal få merker etter de.
prescella Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Nå har jeg ikke tatt sol siden i vinter men jeg pleier å bruke krem med faktor på i ansiktet. Ellers smører jeg resten av kroppen inn med fuktighetskrem både før og etter. Har sverget til selvbruning de siste mnd på beina,og en dæsj solpudder i ansiktet så jeg ikke føler meg så bleik.
Ambivalent Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg tar sjelden sol, men når jeg først gjør det skrubber jeg huden på hele kroppen på forhånd, og slår av ansiktssolen. Bruker heller selvbruning i ansiktet.
Miel Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Bruker briller (slike som bare ligger løst oppå øynene), men ingen kremer. Jeg tar heller aldri sol lenger enn 16-17 minutter som er nær maks av hva jeg tåler før jeg blir rød. Ansiktssolen er alltid av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå