Gjest Gjest_Dorthe Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hei. Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med kjemisk peeling? Jeg er en dame på 39 år som har hvert plaget av kviser i min ungdom. Har defor fått en del arr og store porer pga. dette. Har også fått en del pigmentflekker med tiden (kom etter at jeg satte inn hormonspiral). Har som mange andre brukt massevis av penger på dyre kremer, men har vel i grunnen aldri funnet noen serie produkter som jeg synes har hjulpet veldig. TRENGER DERFOR HJELP... Har noen av der erfaring med dette? Vet ikke helt om jeg tørr å gjøre dette. Jeg vurderer og oppsøke Nobel kliniken i Oslo. Dersom noen av dere mener det finnes andre alternative behandlingsformer som kan anbefales er jeg glad dersom dere deler dette med meg. Håper noen kan hjelpe meg med dette:-).
Gjest Skya Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
desert_rose Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 tror krystallsliping funker på dette. utføres på hudpleiesalonger..
Vibeke1971 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei. Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med kjemisk peeling? Jeg er en dame på 39 år som har hvert plaget av kviser i min ungdom. Har defor fått en del arr og store porer pga. dette. Har også fått en del pigmentflekker med tiden (kom etter at jeg satte inn hormonspiral). Har som mange andre brukt massevis av penger på dyre kremer, men har vel i grunnen aldri funnet noen serie produkter som jeg synes har hjulpet veldig. TRENGER DERFOR HJELP... Har noen av der erfaring med dette? Vet ikke helt om jeg tørr å gjøre dette. Jeg vurderer og oppsøke Nobel kliniken i Oslo. Dersom noen av dere mener det finnes andre alternative behandlingsformer som kan anbefales er jeg glad dersom dere deler dette med meg. Håper noen kan hjelpe meg med dette:-). Kjemisk peeling fungerer veldig bra for hudfornyelse. Du blir nok ikke kvitt alle rynkene, men fine linjer og ujevn hudfarge er det supert for. Jeg tar 4-6 peelinger i året med glykolsyre.
Gjest dorte Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Kjemisk peeling fungerer veldig bra for hudfornyelse. Du blir nok ikke kvitt alle rynkene, men fine linjer og ujevn hudfarge er det supert for. Jeg tar 4-6 peelinger i året med glykolsyre. Jeg trodde at du ikke kunne ta kjemisk peeling mere en et par ganger i livet. Det tar jo 7-10 dager før du blir bra igjen?
Gjest *lucky* Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg bestiller herfra og gjør det selv http://www.skinlaboratory.com/
Gjest Dorte Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg bestiller herfra og gjør det selv http://www.skinlaboratory.com/ Takk for svar! Du sier at du gjør dette selv, men er ikke det litt risikabelt dersom du tenker på kjemisk peeling?? Eller er det kanskje krystall behandling du tenker på??? Hva er prisene på å gjøre dette selv, og er du fornøyd med resultetet? Er det gode brugsanvisninger og anbefaler de tilleggsprodukter i forbindelse med behandlingen?
Gjest *lucky* Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Takk for svar! Du sier at du gjør dette selv, men er ikke det litt risikabelt dersom du tenker på kjemisk peeling?? Eller er det kanskje krystall behandling du tenker på??? Hva er prisene på å gjøre dette selv, og er du fornøyd med resultetet? Er det gode brugsanvisninger og anbefaler de tilleggsprodukter i forbindelse med behandlingen? Søk på forumet så finner du endel info. Her også http://skindeepbyjean.blogg.se/ Jeg er fornøyd med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå