Gå til innhold

sanger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP.... trenger litt hjelp til hvor jeg finner noen artige og fine sanger/tekster til kaffe/kaker og maten i bryllupet. :kaffekopp: Greit å ha noen sanger..... eller skal jeg sløyfe dette? synspunkter takk :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er mange som sløyfer dette for tiden, men jeg synes liksom ikke det blir det samme uten.. Jeg skal i allefall ha det :D

I vårt sanghefte skal vi sanger som vi alltid har vært glade (feks. Å eg veit meg et land), og sanger av type "kaffevise".. Jeg har tatt vare på sanghefter fra alle bryllup jeg har vært i, så jeg blir å sette meg ned med dem å plukke ut det jeg liker.. Men, jeg tror man finner en del hvis man bare googler litt ;)

Også vil jeg forresten heller ha flere sanger som vi kan velge mellom alt etter stemning og hva som passer..

Skrevet

Sløyfer folk dette? jøss.. greit å ha med noe som lager litt stevning da, hvis man har noe artige sanger med. Pokker at jeg ikke har tatt vare på slike sanger fra komfirmasjoner eller bryllup... ingen anelse om hvor jeg kan finne sånt noe på nett?

Gjest _lille meg_*
Skrevet

Ønsker du sanger kan du søke på Festsanger på nettet. Det kommer opp mange forslag. De fleste av disse er sanger som man må betale litt for, men du kan også være heldig å finne sanger som du ikke trenger å betale for. :)

Skrevet

Også kan dere jo være litt kreative.. Tenk på om dere har noen dere kjenner som tar vare på slikt.. Det trenger jo ikke komme fra bryllup dere har vært i. Det er sikkert ei eller anna tante, mor til veninne eller lignende som tar vare på sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...