Gå til innhold

skolefrukt - fornøyd eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

I etter jul fjor fortalte barna at skolefrukten var dårlig/råtten. Vi tenkte da at vi ikke skulle fortsette med skolefrukt iår. Men nå gjorde vi det allikavel.

Nå sier de igjen at frukten er dårlig/råtten.

Til dere andre som har skolefrukt. Er frukten dårlig hos dere? Er dere/barna fornøyd?

Vurderer å si ifra til skolen, men de er vel egentlig klar over det..

Her hos oss kjører de ut skolefrukt en gang pr uke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

I fjor var det mange klager på skolefrukten, men nå sier guttene mine at det er veldig bra. :)

Skrevet

Jeg jobber på en skole som har gratis skolefrukt til alle barna. Den er veldig ok og jeg er veldig glad for at det ofte blir en frukt til overs til meg. :D

Skrevet

skolefrukten er ikke gratis her - og jeg synes jo at frukten bør være bra !

Skrevet

Vi har ikke problem med skolefrukten her. Hører i alle fall ikke noe fra 1. klassingen utenom hva frukt det var i dag.

Skrevet

Mine barn er veldig fornøyde.

På min gamle arbeidsplass måtte vi bytte leverandør. Vi ble lovet frisk frukt, men når klementinene er bløte allerede på mandag sier det seg selv at elevene ikke spiser den på fredag. Så skolen sa opp avtalen, og fikk en ny leverandør. Etter det ble alt bedre, og fruktstunden var dagens høydepunkt for elevene. En og annen dårlig frukt var det jo, men ikke samme elendige kvalitet som med den første.

Skrevet

kanskje en ide for skolen "vår" da, å bytte leverandør.

*trodde det kun var en leverandør av skolefrukt*

Skrevet

Jeg var egentlig veldig fornøyd med frukten da jeg gikk på ungdomsskolen. Vi fikk frukt hver dag, og det var kanskje sånn.. 2 ganger et par av eplene var litt.. ekle.

Skrevet

frukten sønnen min har er kjempe bra. Er veldig fornøyd med denne ordningen:)

Skrevet

Vi gidder ikke lenger å betale for dårlig frukt som ungene kaster, så de får med seg frukten sin hjemmefra.

Gjest nextlife
Skrevet

Vår datter går på en skole som har gratis skolefrukt. I begynnelsn var det til tider veldig dårlig kvalitet, og stort sett bare eple og banan. Etter at elevrådet tok dette opp med administrasjonen har de satt krav til leverandør, og frukten er av god kvalitet og de varierer mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...