pleiepike Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 HJELP!!!! Jeg satt å dakk SOLO, så kunke jeg fatte hvorfor den var så dau.... Da jeg sku helle i litt mer så jeg at flaskehalsen inneholdt små hull på en måte... Som om noen sku ha stokke sprøyte inn eller liknende men jeg har jo ikke merket noe med meg selv eller smaken.. Eneste var at den var dau i smaken Noen som vet hva jeg bør gjøre????? Det der synes jeg var syyyykt skummelt! Må vel være litt ekstra oppmerksom om noe sku skje? Har ikke helt ut brusa som var igjen på flaska.. Spare HVIS d sku skje noe....
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 HJELP!!!! Jeg satt å dakk SOLO, så kunke jeg fatte hvorfor den var så dau.... Da jeg sku helle i litt mer så jeg at flaskehalsen inneholdt små hull på en måte... Som om noen sku ha stokke sprøyte inn eller liknende men jeg har jo ikke merket noe med meg selv eller smaken.. Eneste var at den var dau i smaken Noen som vet hva jeg bør gjøre????? Det der synes jeg var syyyykt skummelt! Må vel være litt ekstra oppmerksom om noe sku skje? Har ikke helt ut brusa som var igjen på flaska.. Spare HVIS d sku skje noe.... Ta den med til butikken og klag! Dette skal ikke skje.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Ta heller kontakt med produsenten og få de til å sjekke ut innholdet i brusen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå