Amber Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Er det ved 4 mnd alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 1.barn = ved seks mnd alder 2.barn = ved to-tre mnd 3.barn = du gidder ikke å koke en eneste flaske..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har sluttet rundt 6 mnd med begge mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juni 2003 #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Aldri kokt en eneste flaske eller smokk eller noe som helst....Har kjempesunne barn..... 8) ...som stort sett har vært friske..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turvid Skrevet 21. juni 2003 #5 Del Skrevet 21. juni 2003 1.barn = ved seks mnd alder 2.barn = ved to-tre mnd 3.barn = du gidder ikke å koke en eneste flaske..... !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 1.barn = ved seks mnd alder 2.barn = ved to-tre mnd 3.barn = du gidder ikke å koke en eneste flaske..... sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 1.barn = ved seks mnd alder 2.barn = ved to-tre mnd 3.barn = du gidder ikke å koke en eneste flaske..... Som jeg skulle sagt det selv, Anitacath!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 22. juni 2003 #8 Del Skrevet 22. juni 2003 Men når skal man slutte med bleier da? Bedre før enn... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøkatten Skrevet 22. juni 2003 #9 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg sluttet vel å koke flasker til mine barn da de var ca. 8-9 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #10 Del Skrevet 22. juni 2003 Sluttet å koke flasker ca rundt 3-4 mnd. Ser ingen grunn i å koke for lenge da barna bør tidlig venne seg på normalfloraen rundt oss. Har forresten ikke hatt syke barn, foruten litt forkjølelser om vinteren og vannkopper (uten tilbehør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. juni 2003 #11 Del Skrevet 22. juni 2003 1.barn = ved seks mnd alder 2.barn = ved to-tre mnd 3.barn = du gidder ikke å koke en eneste flaske..... Sikkert rett i den... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juni 2003 #12 Del Skrevet 22. juni 2003 Men når skal man slutte med bleier da? Bedre før enn... ??? Jeg tok av begge mine barn bleien når de fylte to. Min datter klarte seg som bare rakkern, mens min lille prins har slitt litt mer, med en del flere uhell. Men bleier er for babyer, men jeg vet om mange både fire og femåringer som har bleie, om enn noen av dem bare på natten. Jeg tok av nattbleien samtidig med dagbleien, og det er effektivt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvaL Skrevet 22. juni 2003 #13 Del Skrevet 22. juni 2003 Men bleier er for babyer, men jeg vet om mange både fire og femåringer som har bleie, om enn noen av dem bare på natten. Bleier er for de som ikke klarer å holde på urin og avføring. Alder spiller ingen rolle, det er snakk om kontroll på kroppsfunksjonene. Jeg tok av nattbleien samtidig med dagbleien' date=' og det er effektivt......[/quote'] Vel å merke om barna er modne for det. En del barn produserer ikke nok av et hormon som skal redusere urinproduksjonen om natten, eller de sover for tungt til å registrere at de må tisse. Da hjelper det lite å ta av nattbleien samtidig som man slutter med bleier om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 22. juni 2003 #14 Del Skrevet 22. juni 2003 Min lille prins er litt over 4 mnd, og jeg koker flaskene hans mellom hvert måltid. Kommer vel til å gjøre det til han blir 6 mnd tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 28. juni 2003 #15 Del Skrevet 28. juni 2003 Har ikke brukt så mange flasker da jeg har ammet hele veien, men de få flaskene jeg har brukt sluttet jeg vel å koke rundt 5-månedersalderen. Barna putter jo alt mulig inn i munnen likevel, og det er jo ikke kokt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 28. juni 2003 Takk for de SERIØSE svarene. Det var nemlig det jeg var ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. juni 2003 #17 Del Skrevet 29. juni 2003 ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige jeg, men er i klar over hvor mange bakterier der kommer i mælk ? jeg har min nr 4 nu og har og kommer til med at koge flaskerne fram til de slutter med dem og især her i varmen, kan fortælle at i danmark dør der faktisk spædbørn hvert år fordi forældre ikke koger vandet, her i norge er vandet selvfølgelig meget bedre end i dk, men en sutflaske som har stået et par timer på køkkenbordet uden at være vasket med sæbe er en hel lille levende verden, så jer som ikke har kogt flasker i har været heldige at jeres unger ikke har fået dårlig maver eller blevet syge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. juni 2003 #18 Del Skrevet 29. juni 2003 .....så jer som ikke har kogt flasker i har været heldige at jeres unger ikke har fået dårlig maver eller blevet syge... .....eller også har vi gjort ungene våre bedre forberedt på å tilpasse seg den naturlige bakteriefloraen vi omgir oss med...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 #19 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er jammen merkelig at de i det hele tatt gidder koke flasker på barsel da, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #20 Del Skrevet 29. juni 2003 Barna putter jo alt mulig inn i munnen likevel' date=' og det er jo ikke kokt...[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå