Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Heiia, alle sammen =) Jeg vet at det finnes noen piller man blir opphisset av / kåte av. Får man tak i dem på apoteket? Hva heter de? Typen min er en del mer pågående enn meg, og enkelte ganger henner det at jeg ikke en gang har lyst på sex men gjør det alikevel for ham. Skulle ønsket at jeg var like pågående =) Takker for positivt svart=D MvH Lise
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Den beste kåthets-middelet du kan få tak i er en ny fyr.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 (endret) Kor du vil hen med det svaret? Den beste kåthets-middelet du kan få tak i er en ny fyr. Endret 14. november 2008 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Du slipper å gå på apoteket for å få tak i slike piller;) Går du til en helsekostbutikk, så har de mest sannsynlig et kosttilskudd som heter damiana. Dette skal hjelpe for sexlysten, men det er selvfølgelig ingen garanti. Fordelen er at du slipper alle bivirkninger som kan følge med mange av produktene de har på apoteket.
Gjest Betty89 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Vet ikke akuratt om noen piller. Men en dag for deg selv der du "pleier" deg selv. Barberer deg her og der osv Kåtheten sitter i hodet, og hvis du har en stressende hverdag kan dette påvirke sexhumøret.
Gjest UREGISTRERT GJEST Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Heiia, alle sammen =) Jeg vet at det finnes noen piller man blir opphisset av / kåte av. Får man tak i dem på apoteket? Hva heter de? Typen min er en del mer pågående enn meg, og enkelte ganger henner det at jeg ikke en gang har lyst på sex men gjør det alikevel for ham. Skulle ønsket at jeg var like pågående =) Takker for positivt svart=D MvH Lise Positivt svar? Spis rosenrot og tro på det! Men husk, tro på at det virker! hvis ikke virker det ikke. Problemet er nemlig mellom ørene, ikke mellom lårene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå