fletta Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Hei Rebecca Ser terminen din nærmer seg med stormskritt! Vil bare ønske deg masse, masse lykke til, håper du får en flott fødsel Håper også du stikker innom her etter fødselen, for å fortelle hvordan det gikk! Sender lykkeønskninger til deg. Klemmer fra12
Zafir Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Jeg satt akkurat å tenkte på det samme!!!! Slenger meg herved med på lykke-hilsningen til deg Rebecca. Håper at fødselen blir en fin opplevelse Om du får fæle smerter må du huske på at det går over!!!! Det blir kos for deg å se babyen din snart Klem fra12
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Hei dere!! Takk så mya. jeg skal komme inn hit og skrive til dere når den lille har kommet, fortele ossen det gikk og om det ble en jente eller gutt!!! Gleder meg veldig til og få den lille i armene får første gang. mange klemmer fra meg Rebecca
Snupzy Skrevet 14. april 2002 #4 Skrevet 14. april 2002 Hei Rebecca vennen:) Jeg ønsker deg også lykke til... Tenker på deg kjempemye:) *stooor klem*12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå