Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Noen som har prøvd denne? Fungere den bra ?
ChrissyX Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Noen som har prøvd denne? Fungere den bra ? Jeg prøvde å finne ut litt om den i dag før jeg bestilte den, men det jeg har funnet av tilbakemeldinger har vært begge deler. Så jeg endte likegodt opp med å bestille den jeg. (Men det er mest grunnet at jeg blør 15-20 dager i måneden, og har ikke peiling på når jeg verken har TR på "ekte" besøk, eller når jeg har EL, fant derfor ut at det må være greit å kunne teste seg hver dag. )
Scorpina Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jepp. Jeg brukte Donna til forrige sv.skap og nå det siste. Veldig tydelige resultat når jeg hadde positiv el og ble gravid med èn gang. For meg var Donna en særs god investering.
ChrissyX Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 (endret) ChrissyX, hva måtte du betale for den? 199 kroner i alt. Den ble bestilt den 10. og jeg fikk den i posten i dag. Den virker helt grei å forstå, men jeg må vel gå gjennom en hel syklus før jeg kan si noe helt sikkert Edit: Den ble bestilt fra billige-tester.no hvis noen skulle lure på det Endret 13. november 2008 av ChrissyX
Saeria Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Er ingen prøver, men takk for tipset. Jeg tror jammen jeg skal bruke denne i tillegg til pearlyen min, for etter jeg slutta på p-ringen i mai, har syklusene mine vært helt på bærtur, og jeg har ingen tydelige tegn på EL.
Gjest Pupsilure Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Oj, den tror jeg at jeg skal kjøpe også! Hadde tenkt til å kjøpe cleablue, men der må man ha testpinner, og ta urinprøve hver dag. Dette er jo mye enklere!
Saeria Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Nå er jeg sikkert urteit, men hvor skal spyttet? På toppen av linsen (løft av lokket og påfør) eller må man skru den fra hverandre og spytte på den store flaten som man fjernet den sorte klisterlappen fra?
ChrissyX Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Nå er jeg sikkert urteit, men hvor skal spyttet? På toppen av linsen (løft av lokket og påfør) eller må man skru den fra hverandre og spytte på den store flaten som man fjernet den sorte klisterlappen fra? På den flaten du fjernet klistrelappen fra
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Jeg har hørt at Donna er veldig misvisende og ubrukelig? Er det noen som faktisk har hatt suksess med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå