Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg er på jakt etter små sølvhjerter som skal være litt strødd utover bordet. Men finner de ingensteder. Så de i et av bryllupsmagasinene!
Spatula Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg er på jakt etter små sølvhjerter som skal være litt strødd utover bordet. Men finner de ingensteder. Så de i et av bryllupsmagasinene! Sjekk her er i Danmark da, men de sender sikkert
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei! I bryllupsbutikken på nettet, selger de sjokolade hjerter innpakket i sølvpapir. Ser ganske dekorative ut. Men du tenkte kanskje på ordentlige sølvhjerter. Legger i allefall med linken. Håper du finner det du leter etter :0) http://www.bryllupsbutikken.no/default.pl?showPage=384
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hei! I bryllupsbutikken på nettet, selger de sjokolade hjerter innpakket i sølvpapir. Ser ganske dekorative ut. Men du tenkte kanskje på ordentlige sølvhjerter. Legger i allefall med linken. Håper du finner det du leter etter :0) http://www.bryllupsbutikken.no/default.pl?...&pageId=384
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Nille, interiørbutikker av typen Kremmerhuset og Black&White og bokhandlere har kanskje noe slikt?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Hei du =) Kom tilfeldigvis over slike hjerter som Agnethe refererer til. De kjøpte jeg på en "krimskrams-butikk" som heter Gavehuset. Så jeg ville forsøkt i slike butikker som selger alt fra bestikk til lys til servietter til menu-produkter. Hvor bor du? Gavehuset ligger på Ålgård...
Brud-09 Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Du har jo fått flere gode forslag, slenger inn mitt likevel jeg. Jeg har nemlig sett det på ebay. I flere varianter. Noen som innpakket sjokolade og noen som paljetter. Sikkert fler også, men det er i allefall mye å velge i der. I tillegg til at det sannsynligvis er temmelig mye billigere... Hvis du ikke vil bestille derfra kom jeg på en plass til de kan ha det, og det er cchobby, de har mye av det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå