Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg skal ha brudepike buketter til alle mine nydelige brudepiker. Noen som har bilder av noen sånne små buketter.. Alle er barn, så det skal ikke være noe store greier!
msDelenn Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 har ingen bilder å dele ut, men var i et bryllup i utlandet der alle blomsterpikene holdt en stor solsikke.. Var veldig søtt.
NemoLinn Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hva med at de har miniatyr utgaver av din brudebukett? Hvis du eksempelvis skal ha hvite og røde roser, så kan brudepikene få det samme i sine, bare ikke så stor som din?
weki83 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg var i et bryllup hvor brudepikene og forloveren til jenta hadde en blomst bindi rundt det ene håndleddet med bast! Var veldig fint, og kjekt sånn at hendene er frie, spesielt for barn da Kan helt sikkert bruke andre bånd enn bast oxo. Anbefales!
Honey Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes det er søtt med en blomsterball som henger i et bånd. Kan lages helt ren med f.eks. bare brudeslør, roser e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå