Gå til innhold

Er hun interessert?

Gjest Forvirret gutt...

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret gutt...

For vel noen måneder begynte det ei ny jente på jobben. Hun har ALT. Humoren er på topp, hun har en fantastisk personalitet som INGEN kan misslike og hun er den vakreste jenten som vandrer på denne kloden. :rødme:

Allerede første dag merket jeg at det var noe spesielt med henne, og jeg har nå gått fra i å være betatt fra første øyeblikk til å være hodestups forelsket... Det er kun to ting som står i min vei, og det er det at vi jobber ilag og at hun til tider sender forskjellige signaler.

Vi har alltid hatt god kontakt etter vi ble kjendt. Vi snakker veldig godt ilag, og hun er den personen som jeg føler at jeg snakker lettest med. Hun smiler alltid når vu ser på hverandre og hun stoler på meg 100% da hun har fortalt meg ting som ingen andre vet om (ting om henne). Var til og med den første som fikk høre henne synge for en stund siden da jeg greide å overtale henne til å synge for meg (hun har en fantastisk stemme! ) :)

Hun liker meg, men... Om det er på den rette måten er det jeg er usikker på... Viss jeg spør om hun vil finne på noe ilag (ikke date) så mener jeg å merke at hun faktisk vil men dessverre så har det aldri blitt noe av da når jeg endelig har fri en dag så har hun prøve dagen etterpå osv... (Dette stemmer forøvrig, har kontakter :P )

Men her er problemet, for vel en måned siden var hun på noe opplegg med mange andre folk fra rundt om i landet, og der møtte hun viss en gutt hun ble viss litt interessert i. Dette har hun og sagt til meg i ettertid da jeg spørte om det var noen fine gutter der, og han var viss kjekk og snill. Dette visste jeg om fra før av, men jeg tenkte at viss hun hadde sagt nei, så hadde jeg i alle fall fått klarsignalet. (Han fyren bor forøvrig langt unna, så det blir forhåpentligvis ikke noe mellom de).

Så kom det spørsmålet, hun spørte meg etterpå om det var noen jenter jeg var interessert i. Jeg sa at det var ei jeg var blitt interessert i, men hu virket litt interessert i en annen. Jeg forteller henne alt, men når hun spørte om hvem det var så sa jeg at jeg skal si det til hun senere...

På jobb dagen etter virket hun glad og munter som hun alltid er. Det virket ikke som hun hadde blitt skuffet, men derimot så var jeg og munter på utsiden selv om at jeg hadde fått denne dårlige bekreftelsen om han gutten. Så kan det være at det kun var på utsiden?

Hun har aldri sendt meg en mld, men hun svarer på alle jeg sender rimelig fort. (Tok en stund i begynnelsen viss dette er noe til hjelp). Prøver å la være å sende mld til henne og har ikke sendt mld til henne på noen dager nå, men.... Jeg savner henne... :(

Spør meg om hva som helst, jeg svarer... Jeg er bare så sinnsykt usikker akkurat nå, men jeg kommer til å si det til henne... Men mest sannsynlig etter julebordet en dag... Hun her er for perfekt for å skjule følelsene mine alt for lenge. Viss hun ikke er interessert, så er det vel bedre å ha prøvd og feilet enn å ikke ha prøvd?

Hva sier godfolket på KG om denne saken? Skal jeg si det? Skal jeg prøve meg? Skal jeg gi opp uten å ha prøvd? Er hun eller er hun ikke interessert?

Uansett, hvis hun leser dette (tviler jeg på), så skjønner hun/du nok hvem du er, men det bryr jeg ikke meg om lengre. Du er alt for meg... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forvirret gutt...

Holder nok på du :) Men for å være helt sikker, hvordan definerer du flørting? :P

Over til en negativ ting som jeg kom på nå....

Før kunne vi holde øyekontakten i mange sekunder, men nå trekker hun seg etter 2-3 sekunder. Negativt eller er hun bare flau?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder nok på du :) Men for å være helt sikker, hvordan definerer du flørting? :P

Over til en negativ ting som jeg kom på nå....

Før kunne vi holde øyekontakten i mange sekunder, men nå trekker hun seg etter 2-3 sekunder. Negativt eller er hun bare flau?

Om hun har mistet interessen for deg eller om hun bare er flau er umulig å si uten å kjenne henne. Det kan være flere årsaker.

Flørting defineres f.eks som: oppmerksomhet av en type som går ut over det rent vennskapelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forvirret gutt...

Tviler nok på at hun har mistet interessern viss hun har hatt noe interesse da hun forteller meg alt nå om dagen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, det høres akkurat ut slik jeg hadde det med en kollega! Jeg så ikke på han som noe annet enn venn, men han trodde at jeg var interessert siden jeg var så blid og glad og betrodde meg til han. Beklager, men tror ikke hun er interessert, jeg. Jenter som betror seg til en gutt og forteller alt, ser på han mer som en venn enn potensiell kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skullimann

En ting du skal huske er at selv om hun ikke er interessert i deg nå, så er den beste sjansen du har å fortelle at du er interessert i hun.

Og videre så er det så absolutt best å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke gjorde. I verste fall får du et avslag - og selv om det er kjipt, så kan du avslutte hele prosessen og begynne jakten på den neste unge piken ditt hjerte ønsker.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...