Gjest Gjest_Sam_* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg har startet mitt nye liv, og det innebærer at pålegget må byttes ut. Jeg spiser knekkebrød/lettbrød med -lett leverpostei og agurk -skinke/hamburgerrygg ol. gjerne med salat og agurk på -cottage cheese med lettsyltetøy på -kylling-/kalkunskiver, med salat og magerkesam på Hva er dine magre og gode favoritter?
Idnar Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg synes skive med banan på er veldig godt!
Gjest Frosk Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hummus! Med tomatskiver eller noe annet grønt.
NullHull Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg er stor-fan av cottagecheese, særlig med Lerums eple-/pæresyltetøy uten sukker + et kaneldryss, eller også med hvitløkssalt og noen dråper av Druvans pestodressing+ en haug ringer av disse avlange snacks-paprikaene . Ellers har jeg også forelsket meg i Speziato-kyllingpålegget fra Grilstad, dessuten bruker jeg mye reker og krepsehaler som pålegg, sammen med salatblader, agurk, tomat, løk og lettdressing. Og må ikke glemme ICAs tunfisk i karrisaus ! Varmes lett og funker supert som pålegg sammen med litt salat, eplebiter eller oppskåret ananas+rødløk .
prudence_88 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Man har jo mye og velge mellom, du har for eksempel, lett ost, mager skinkeost, Hamburgerrygg, skinke, makrell i tomat, man har til og med mager kjøttdeig mager bacon osv Et lite tips om man liker majones så er det som regel bedre enn smør da den inneholder en del planteoljer (har høyt kolestrol så er ofte hos kostholds spesialist )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå