charley Skrevet 10. november 2008 #1 Del Skrevet 10. november 2008 hei er det noen som vet om det er noen plass man kan få laget julekuler med navn på?har så lyst å lag til familien min til jul å henge dem sammlet på juletreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 10. november 2008 #2 Del Skrevet 10. november 2008 Åhh - det var en super ide! Det vil jeg også ha. Håper noen vet hvor man får lagd slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonsai Skrevet 10. november 2008 #3 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Jeg lagde det til familien min en gang, ble kjempefint! Fikk tak i det paa panduro mener jeg, da fulgte det med kuler og utstyr ti at man kunne "stoepe" paa motiv fra servietter og skrive/tegne paa de. Ble nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 10. november 2008 #4 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg mener å ha sett boder på kjøpesentrene som lager dette. Jeg hadde egentlig tenkt til å lage selv en gang, men får liksom aldri gjort det. Og de som man får kjøpt er nok mye finere enn det jeg får produsert.... *ønsker meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 10. november 2008 #5 Del Skrevet 10. november 2008 Åhh - det var en super ide! Det vil jeg også ha. Håper noen vet hvor man får lagd slike. Wow, var nesten eksakt samme tankegang jeg hadde når jeg leste startinnlegget *lol*. Skal sjekke panduro og se hva de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 10. november 2008 hadde egentlig lyst å kjøpe ferdig er ikke den som e flinkest med maling og slikt..hehe men må eventuelt bare lage selv, har så lyst på julekuler med navn har sett på pandoru, lurer på hva skal man skrive navn med da?ser d e mye pynt og dill, men finner ikke noe å skrive navn med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2008 #7 Del Skrevet 10. november 2008 Her lager de ihvertfall sånne. Det er en butikke i Løiten Lys kjeden, men hvor vidt de andre utsalgsstedene lager det, vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 12. november 2008 ingen som vet om nettadresser der man kan få tak julekuler med navn?ser vel ut som jeg må begynne å lage selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 12. november 2008 #9 Del Skrevet 12. november 2008 Åh, herlig julegave:) Nå skal jeg også prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 12. november 2008 #10 Del Skrevet 12. november 2008 På ebay finnes det forskjellige som lager disse. Fant noen fra Australia som var veldig fine, men fant ikke selgeren nå kjapt. Og de var lekre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 13. november 2008 #11 Del Skrevet 13. november 2008 Kjøp glasskuler i en hobbybutikk og skriv på med en tube med glassmaling (eks gullfarge) Det blir finest hvis man bruker maling eller tube og ikke de pennene man får kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. november 2008 #12 Del Skrevet 13. november 2008 Nå vet ikke jeg helt hvor i landet du bor, men i Oslo på Arkaden så er det en liten butikk, hvor de maler på glass, tallerkener osv... Da kan de sikkert skrive navn på julekuler også Pris vet jeg ikke helt Butikken heter hvertfall "Art on the Menu" og her er en link til siden "Art on the menu". Du kan jo ringe dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 13. november 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 13. november 2008 takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 13. november 2008 #14 Del Skrevet 13. november 2008 Den butikken på Arkaden skal jeg stikke innom en dag! Puserjenta har du link til dem du fant på Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 13. november 2008 #15 Del Skrevet 13. november 2008 Den butikken på Arkaden skal jeg stikke innom en dag! Puserjenta har du link til dem du fant på Ebay? http://shop.ebay.com/items/?_nkw=christmas...m&_osacat=0 greie nok, men syns de mangler litt pynt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 13. november 2008 #16 Del Skrevet 13. november 2008 Ja enig i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 25. november 2008 #17 Del Skrevet 25. november 2008 Bestilte julekuler med navn fra Bronners.com og fikk de levert idag. De var bare helt nydelige. Betalingen og frakt gikk helt greit og alle kulene var like hele. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 25. november 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 25. november 2008 Bestilte julekuler med navn fra Bronners.com og fikk de levert idag. De var bare helt nydelige. Betalingen og frakt gikk helt greit og alle kulene var like hele. Anbefales!! Der var mange fine der, takk for tipset hvilken bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #19 Del Skrevet 25. november 2008 Og for de av dere som vil lage selv, kan jeg tipse om at man kan gravere glasskuler. Jeg har et graveringsapparat som jeg bruker til slikt, det ble kjøpt på Clas Ohlson i sin tid. Det er ganske gøy, og man kan lage flotte glass, skåler, julekuler etc av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 25. november 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 25. november 2008 Og for de av dere som vil lage selv, kan jeg tipse om at man kan gravere glasskuler. Jeg har et graveringsapparat som jeg bruker til slikt, det ble kjøpt på Clas Ohlson i sin tid. Det er ganske gøy, og man kan lage flotte glass, skåler, julekuler etc av det! hva er prisen på noe sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå