Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 jeg har tatt 2 clear blue tester og begge 2 var positiv, men jeg er litt usiker. har ikke hatt noen symptoner ennå. jeg er 6 uker på vei så det er vel kanskje litt tidlig enn, men jeg ringte i dag legekontoret og bestilte meg time. jeg bare bestilte time uten å si hva jeg skulle... burde jeg ringe opp igjen å si hva det gjelder? har time neste uke så da er jeg 7 uker på vei.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei. Gratulerer så mye!!! Du trenger ikke å være usikker,.. etter 2 tester kan du være sikker. Det er ikke alle som får så veldig med symptomer, spesielt ikke såpass tidlig. Bare pris deg lykkelig for det. Symptomer er ikke synonymt med et bra svangerskap. BAre slapp av og nyt tiden du har i vente. Jeg tror det er litt tidlig å gå til legen i uke 7, men det er nok kanskje noe du velger selv. Hører fra andre at det er anlig å gå til legen rundt uke 10-12. Men når jeg blir gravid vil jeg nok også gå til legen ganske kjapt. Bare for sikkerhetsskyld:) Lykke til:)
SkumGummi Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 jeg har tatt 2 clear blue tester og begge 2 var positiv, men jeg er litt usiker. har ikke hatt noen symptoner ennå. jeg er 6 uker på vei så det er vel kanskje litt tidlig enn, men jeg ringte i dag legekontoret og bestilte meg time. jeg bare bestilte time uten å si hva jeg skulle... burde jeg ringe opp igjen å si hva det gjelder? har time neste uke så da er jeg 7 uker på vei. Hei, og gratulerer med positiv test :D Da er du gravid. Da jeg tok min første test og den viste to streker tenkte jeg det var noe galt med testen Jeg hadde ikke hatt noen symtomer utenom at mensen ikke hadde kommet. Jeg dro å kjøpe clearblue som viste gravid, pluss at jeg tok to tester til fra "billigtester". Tilogmed mannen min tok en test for å sjekke at det ikke var noe galt med testene. Også tok jeg en test en uke etter. Jeg var hos legen da jeg var 6 uker på vei, og det syns jeg var veldig greit. Vi ville gå så tidlig siden dette var vårt første barn, og vi har mange spørsmål og er usikre på hva som er veien videre Vi er glad vi dro så tidlig. Legen sa at jeg ikke hadde trengt å tatt massevis av tester, siden vis en test viser at man er gravid stemmer det. Hehe. Jeg skal til legen igjen neste mandag, da er jeg 8+1 uker på vei. Lykke til
NemoLinn Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg var i uke 5 til legen for første kontroll. Nevnte det da jeg ringte for å få time, og fikk time tidlig selv om normen var uke 8. I tillegg bestilte jeg time til jordmor da det kan være lang ventetid der. Så du kan trygt bare ta timen din. Er ikke for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå