Gjest Minni Duck Skrevet 15. juni 2003 #1 Skrevet 15. juni 2003 At gutter er overrepresenterte her inne på seksualitet. Kanskje man kan si at dette bekrefter at det eneste som står i hodet på guttene er sex?
Focus Skrevet 15. juni 2003 #2 Skrevet 15. juni 2003 Synes det er veldig greit jeg. Liker å høre hva mennene synes og mener om ting og tang.
Gjest Minni Duck Skrevet 15. juni 2003 #4 Skrevet 15. juni 2003 Nei' date=' det har jeg ikke merket.[/quote'] Er du svaksynt?
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #6 Skrevet 15. juni 2003 Nope. Bare uinteressert i sånne detaljer. Vel, noen har sans for detaljer, mens andre ser helheter
chimp Skrevet 15. juni 2003 #7 Skrevet 15. juni 2003 Har jeg ikke lagt merke til, men isåfall er d veldig greit!!! Bare en fordel at gutta er der og uttaler seg .....så ting blir litt mer nyansert. Tror forresten umulig de kan være mer opptatt av sex enn undertegnede....og skulle de vise seg å være d, ja, så er d vel ikke forbudt heller.....
Gjest Minni Duck| Skrevet 15. juni 2003 #8 Skrevet 15. juni 2003 Jo, med det hadde vært kjekt om det kunne ha vært flere gutter på karriere og utdanning, det hadde bevist at de hadde noe mellom øra
Gjest Vega Skrevet 15. juni 2003 #9 Skrevet 15. juni 2003 Jo' date=' med det hadde vært kjekt om det kunne ha vært flere gutter på karriere og utdanning, det hadde bevist at de hadde noe mellom øra [/quote'] Ja. Akkurat. Og har en formening om at det er ganske mange fjortiser her... Eller tar jeg feil. Er ikke så ofte innom her selv. Bare titter i blant. (Sniker)
Gjest Gyldenløwe Skrevet 15. juni 2003 #10 Skrevet 15. juni 2003 Tja, der har vel kanskje sammenheng med at det er i spørsmål om sex og samliv som vi gutta er mest interessert i å høres den "andre sidens" synspunkter? Slik er det ihvertfall for meg. Jeg har andre fora å diskutere politikk eller trening, som ikke er kjønnsspesifike i det hele tatt. Når jeg kommer til KG er det for å få en lite blikk inn i hvordan kvinner ser på nettopp kjærlighet og sex. Enkelt og greit.
Joplaya Skrevet 15. juni 2003 #11 Skrevet 15. juni 2003 Det jeg legger merke til er at det ser ut til å være en del fler gjester her på seksualitet enn på de andre temaene...
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #12 Skrevet 15. juni 2003 Vi menn er mye mer på seksualitet enn på foreks karriere og utdanning, bryllup eller velvære. Men er det ikke forståelig da? Vi gidder ikke sitte å dele tanker om bryllup, "Hvordan bli frisør" eller sminke produkter eller "hvordan få vekk kvisa før daten"- innlegg! Vi liker å dele tanker og spørre ut dere kvinner hvordan dere liker det i senga og hvordan vi kan gjøre det bedre for dere vakre kvinner:sjarmor: Er det en ting vi deler mest med dere kvinner, så er det seksualiteten vår. Og sex og nakenhet skal være godt, spennede og "utviklende". Derfor er det litt gøy å ha litt i bakhodet hva dere kvinner liker og ikke liker, selv om dere er forskjellige. Så kan vi overaske kjærestene våre neste gang vi har lyst å rulle litt i gresset Du/dere kvinner må slutte å prate om at vi gutta er så opptatt av sex og sånt hele tiden. Dere er jo ganske aktive her inne selv, og kan komme med de mest "hotte" innleggene! Ikke plag oss, la oss være aktive her inne, så får du/dere kanskje et kjempe godt knull neste helg ?? (bare tulla.....) Men jeg er seriøs jeg. Sex er spennende. Og det er spennede å lese og lære av kvinner. Det er ikke alltid kvinnene sier hva de vil ha i senga... Love From Bad Boy 27
Gjest Embla s Skrevet 15. juni 2003 #13 Skrevet 15. juni 2003 At gutter er overrepresenterte her inne på seksualitet. Kanskje man kan si at dette bekrefter at det eneste som står i hodet på guttene er sex? Nå syns jeg du er tullete, Minni Duck. Jeg kjenner for eksempel flere menn som tenker på masse annet. eks biler, øl, fotball.. Forøvrig enig med Joplaya: Gjester (slike som deg, Minnie Duck) er overrepresentert her inne. Lurer på hvorfor det jeg? Er det bare sekx som står i hodet på gjester eller
Kristian (71) Skrevet 15. juni 2003 #15 Skrevet 15. juni 2003 Kan ikke være meg det er snakk om assa, for jeg svarte nettopp på et innlegg inne på forum for: barn og familie :D Men for å være litt seriøs (kan være det innimellom nemlig) så stemmer det nok som en skrev over her, på KG kan man få svar på seksuelle ting man lurer på som man kanskje ikke "tørr" spørre dama si om, og hva er da mer naturlig enn å spørre andre jenter til råds? Selv om det en her svarer ikke automatisk kan overføres til sin egen kjæreste, så kan det i hvertfall veldig ofte gi en pekepinn på hva en jente liker/ikke liker osv. Men, jeg tror nok at de fleste gutta som er her inne ofte, er her fordi vi ønsker å "lære" litt om hvordan jenter tenker i forskjellige situasjoner. Det trengs nemlig, for det er ikke bestandig så lett å forstå dere heller
starie Skrevet 15. juni 2003 #16 Skrevet 15. juni 2003 De fleste guttene her inne kunne hatt godt av å lese litt på de andre forumene også, foreksempel samliv. Det hjelper ikke å være superelsker om man ikke har peiling på resten.
Gabriel Skrevet 15. juni 2003 #19 Skrevet 15. juni 2003 Jeg synes KG generelt er et bra forum men jeg har begrenset tid og leser da først og fremst de forumene jeg mener er bedre her enn andre steder. De jeg leser nesten alt på er Seksualitet, Samliv og Barn og Familie. Jeg pleier også av og til å stikke innom Vi som sørger, Generell debatt, Aktuelt og Personlige meldinger. Når det gjelder karriere, utdanning, trening, økonomi, hus etc. så foretrekker jeg rett og slett andre fora fordi de er bedre forumer for meg. Jeg ser en ulempe ved det og det er at det er en del interessante kvinner og menn her inne som det kanskje hadde vært bra å blitt kjent med litt andre sider av enn de som var relatert til seksualitet, samliv og barn. Men for meg så har jeg altså når det gjelder KG valgt å fokusere på de som har med relasjoner til kvinner å gjøre. Og for ordens skyld så tenker jeg ikke bare på sex. Jeg har en lang utdannelse bak meg og mener at jeg gjør en rimelig bra karriere. (Jeg forstår ikke de som påstår at menn ikke kan tenke på flere ting av gangen. Jeg kan utmerket godt tenke på andre ting samtidig som jeg tenker på sex. ) Gabriel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå