Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hei Jeg ser etter en ansiktsspray som man kan bruke over og under sminke, og som man kan ha på foundationkost før man påfører mineralsminke for å få foundationen litt flytende.. (Dårlig forklart, men håper noen skjønner:p) Noen som kan hjelpe? Har hørt at Avene har en sånn, men vet ikke hva den heter :s
CHANELine Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Decleor har en som er veldig god.Tror den heter Hydrating Mist.
laperla Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei Jeg ser etter en ansiktsspray som man kan bruke over og under sminke, og som man kan ha på foundationkost før man påfører mineralsminke for å få foundationen litt flytende.. (Dårlig forklart, men håper noen skjønner:p) Noen som kan hjelpe? Har hørt at Avene har en sånn, men vet ikke hva den heter :s Thermal Spring Water, tenkte du på?
DDuck Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Paul Mitchell Awapuhi Moisture Mist Det er egentlig et hårprodukt, men passer like fint til huden også Jeg bruker den som fiksering over sminken for å få den til å holde lengre Her kan du lese mer om den.. Håper jeg ikke missforsto spørsmålet ditt da
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Takk for svar=) Tror det var thermal spring water den het ja, takk:) Har sett på de to andre også, er vanskelig å bestemme seg:p Prismessig er det vel best med avene, men de andre så jo bra ut også. Hmm..
laperla Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Takk for svar=) Tror det var thermal spring water den het ja, takk:) Har sett på de to andre også, er vanskelig å bestemme seg:p Prismessig er det vel best med avene, men de andre så jo bra ut også. Hmm.. Bruker den av og til den fra Avene. Syns den er helt ålreit. Lar den stå i kjøleskapet, da er den så go å spraye på huden. Kanskje greit å prøve denne først? Er tråkig å svi av mye på et produkt du kanskje ikke har sansen for?
DDuck Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Den fra Paul Mitchell er ihvertfall utrolig drøy flasken er stor også Men om den er så bra å bruke for å vanne ut sminken vet jeg ikke.. :klø:
Gjest Raptuza Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 La Roche Posay og Vichy har og fuktsprayar, basert på kjeldevatn.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Har noen testet den til BodyShop? Ska være ganske grei trur jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå