Midnattsol Skrevet 15. juni 2003 #1 Skrevet 15. juni 2003 Bambus på Majorstua. Serverer retter fra Kina, Japan, Vietnam og Thailand. Anbefales!! :D
wondergirl Skrevet 15. juni 2003 #3 Skrevet 15. juni 2003 mmm, ja de har kjempegod mat! Og ganske billig er det også!
Gjest gurimalla Skrevet 16. juni 2003 #6 Skrevet 16. juni 2003 Har opplevd å få usedvanlig dårlig service der og går aldri tilbake.
ringblomst Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 Aldri opplevd dårlig service der, derimot veldig god mat til rimelige priser
Junebug Skrevet 17. juni 2003 #9 Skrevet 17. juni 2003 Har gått forbi Bambus flere ganger og tenkt "en gang må jeg prøve denne restauranten!" Disse anbefalingene gjør at jeg får enda mer lyst. Neste gang jeg skal ut for å spise skal jeg dra på Bambus.
Midnattsol Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2003 Mmmhm. Jeg aner det blir en til tur dit om ikke så lenge.
Tatum Skrevet 17. juni 2003 #11 Skrevet 17. juni 2003 Bambus på Majorstua. Serverer retter fra Kina, Japan, Vietnam og Thailand. Anbefales!! :D Bambus har tapt seg. Var bedre før synes jeg. Bedre service og bedre mat. Synes forresten det omvendte om Curry&Ketchup. Synes det var dårlig service/dårlig mat for endel år tilbake, men synes det har tatt seg opp
Midnattsol Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2003 Kanskje det. Det vet jeg ingenting om, fordi har bare vært der en gang. Var fornøyd,jeg. Havna faktisk på Bambus fordi det var smekkfullt på Curry&Ketchup like ved siden av. Kanskje det blir C&K neste gang da.
Tatum Skrevet 17. juni 2003 #13 Skrevet 17. juni 2003 Kanskje det. Det vet jeg ingenting om' date=' fordi har bare vært der en gang. Var fornøyd,jeg. Havna faktisk på Bambus fordi det var smekkfullt på Curry&Ketchup like ved siden av. Kanskje det blir C&K neste gang da.[/quote'] Hvitløksnanbrødet på C&K er så DIGG!!! Jeg anbefaler alle retter med kylling. Er ikke så begeistret for lammerettene der, som stammer fra mine tidlige besøk. (Ikke så tyggbart kjøtt for å si det slik)
Gjest Adina Madeleine Skrevet 17. juni 2003 #14 Skrevet 17. juni 2003 Har også opplevd dårlig service og ikke spesielt god mat på Bambus. Vil definitivt ikke gå dit igjen. Men har hørt stadig mer positivt om C&K, så det frister å gå dit... (de har vel noe vegetarisk....? håpe håpe )
Midnattsol Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2003 Skal def. tilbake til Bambus. Må oppleve dårlig service og dårlig mat selv for å slutte spise der.
ringblomst Skrevet 18. juni 2003 #16 Skrevet 18. juni 2003 Har som sagt alltid fått god service på Bambus, men derimot dårlig service på Curry & Ketchup, men jeg tror rett og slett at jeg bare var uheldig; det hender jo det. Nå er det riktignok lenge siden jeg var på Curry & Ketchup, så jeg får vel ta meg en tur igjen snart.
Montezuma Skrevet 24. juni 2003 #17 Skrevet 24. juni 2003 :oops: utflyttet Oslo-jente må spørre :oops: : Hvor på M.stua er bambus?
Tatum Skrevet 25. juni 2003 #18 Skrevet 25. juni 2003 :oops: utflyttet Oslo-jente må spørre :oops: : Hvor på M.stua er bambus? Det ligger i Kirkeveien på høyre siden rett ovenfor Frognerparken (ganske høyt opp) når du kommer fra Frogner plass,- husker ikke hvilket nummer, men det var en fiskerestaurant der før tror jeg.
Dixie Skrevet 8. juli 2003 #19 Skrevet 8. juli 2003 Det stemmer, den het "Two of a kind".... Fiskeresturanten altså
Klips Skrevet 9. juli 2003 #20 Skrevet 9. juli 2003 C&K har sirupservice, men jeg lar meg ikke stoppe av det. Bambus har jeg bare vært på en gang, helt greit der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå