Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 jeg ser på meg selv som en relativ sunn person.. trener litt og spiser sunt! trodde jeg da i alle fall.. for på den teite Er du sunn testen ble svaret: du er IKKE sunn! andre som har tatt denne? jeg er hvertfall heelt uenig! jeg er ikke sunnest, men jeg er IKKE usunn.. grrr..
Gjest Hege Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg fikk også IKKE SUNN. Selvom jeg er det da.. Trener minst 3 ganger i uken, holder meg innenfor 1300 kcal om dagen, med sunne og varierte matvarer. Jaja, enig, teit test
Fluffie Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg tror ikke jeg ville brukt den testen der for aa bedoemme hvorvidt jeg er sunn eller ikke
The Kitten Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Jeg er helt enig. Testen var kjempe teit. Jeg svarte at jeg trener minst tre ganger i uken og ville gått en strekning som tar meg en halvtime å gå. Likevel fikk jeg "du er ikke opptatt av å bevege deg:" Jævla dustetest.
Hilde Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Hei! KGs tester er delt inn i to, en del der man kan teste kunnskapen sin innenfor et tema, og en del der man blir vektet i forhold til hvilken gruppe man tilhører. Testene som går på "hvilken gruppe hører du hjemme i" lager resultatet ut fra hvilken gruppe flest av svarene dine hører hjemme i. Det vil altså si at hvis du har tre svar som hører hjemme på toppen av sunnhetsskalaen, tre svar som hører hjemme i midten, og fire svar som hører hjemme på bunnen, så vil resultatet være på bunnen av skalaen. Jeg ser at funksjonaliteten ikke er optimal, og skal se om vi kan gjøre noe med dette. Hilde
stjernekyss Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg ble: Passe sunn Du er sunn når det passer deg, men er ingen fanatiker. Kanskje har du funnet den perfekte balanse? Synes det passer jeg egentlig. Spørsmålene var rimelig ensporede da, tok jo overhodet ikke hensyn til at jeg ikke spiser kjøtt feks! Frokosteksemplene var jo også helt latterlige. Men, men, jeg er nå fornøyd
CHANELine Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Er den mest dustete jeg har vært borti.Fikk ikke sunn jeg også.Selv om jeg trener 2 timer til dagen 5 dager i uka+at jeg spiser det sunneste og magreste jeg kommer over.Hva er sundt da liksom?
Gjest Gjest_sjokolade_* Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Ok, dette var jo en oppløftene test :gjeiper: Trener aldri, spiser junk food, å drikker masse sukker hver dag, spiser sjokolade som snacks å frokost og tar buss men jeg er vist veldig sunn! Så nå kan jeg lene meg tilbake å småspise sjokoladekjeks for jeg har mitt på det tørre Veldig sunn Du er veldig opptatt av å være sunn, noe kroppen din er glad for. Husk bare på at det er lov å kose seg innimellom!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Hei! KGs tester er delt inn i to, en del der man kan teste kunnskapen sin innenfor et tema, og en del der man blir vektet i forhold til hvilken gruppe man tilhører. Testene som går på "hvilken gruppe hører du hjemme i" lager resultatet ut fra hvilken gruppe flest av svarene dine hører hjemme i. Det vil altså si at hvis du har tre svar som hører hjemme på toppen av sunnhetsskalaen, tre svar som hører hjemme i midten, og fire svar som hører hjemme på bunnen, så vil resultatet være på bunnen av skalaen. Jeg ser at funksjonaliteten ikke er optimal, og skal se om vi kan gjøre noe med dette. Hilde Ok, dette var jo en oppløftene test :gjeiper: Trener aldri, spiser junk food, å drikker masse sukker hver dag, spiser sjokolade som snacks å frokost og tar buss men jeg er vist veldig sunn! Så nå kan jeg lene meg tilbake å småspise sjokoladekjeks for jeg har mitt på det tørre Veldig sunn Du er veldig opptatt av å være sunn, noe kroppen din er glad for. Husk bare på at det er lov å kose seg innimellom! haha, det fikk jeg også, og jeg kryset av på det mest usunne på hvert spørsmål... Aldri trenging eller noe! (gjorde det bare for å teste). Viser jo at testen er helt bak mål, ikke helt optimal er en underdrivelse... Kanskje moderatorne bør sjekke om den virker slik den skal?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Ok, dette var jo en oppløftene test :gjeiper: Trener aldri, spiser junk food, å drikker masse sukker hver dag, spiser sjokolade som snacks å frokost og tar buss men jeg er vist veldig sunn! Så nå kan jeg lene meg tilbake å småspise sjokoladekjeks for jeg har mitt på det tørre Veldig sunn Du er veldig opptatt av å være sunn, noe kroppen din er glad for. Husk bare på at det er lov å kose seg innimellom! hahaha nå skrev jeg inn bare de usunne alternativene og gjett om ikke jeg også ble sunn da FINT! da er det testen som er noe i veien med og ikke min sunnhet
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 haha, det fikk jeg også, og jeg kryset av på det mest usunne på hvert spørsmål... Aldri trenging eller noe! (gjorde det bare for å teste). Viser jo at testen er helt bak mål, ikke helt optimal er en underdrivelse... Kanskje moderatorne bør sjekke om den virker slik den skal? Diverse bommerter og skrivefeil: altså det skulle stå krysset, og trening... Ser etterpå at jeg ikke fikk det samme svaret, jeg fikk at jeg var passe sunn...
Hilde Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Jeg har testet med flere forskjellige kombinasjoner, men etter ytterligere tester ser det jammen ut til at det er noe mer alvorlig galt her ja. Jeg fjerner testen for å få undersøkt den. Hilde
Kara W Skrevet 10. november 2008 #15 Skrevet 10. november 2008 Ha ha. Jeg ble ikke sunn, og det er jeg ikke heller. Synes slike tester aldri har svar som passer til meg. Jeg spiser brødskiver til frokost og drar på storbyferier når jeg ikke er på hytta. Sier seg selv at testen blir ganske begrenset når det bare er tre svaralternativer.
Fluffie Skrevet 10. november 2008 #16 Skrevet 10. november 2008 (endret) Ha ha. Jeg ble ikke sunn, og det er jeg ikke heller. Synes slike tester aldri har svar som passer til meg. Jeg spiser brødskiver til frokost og drar på storbyferier når jeg ikke er på hytta. Sier seg selv at testen blir ganske begrenset når det bare er tre svaralternativer. Helt enig, paa de fleste spoersmaalene passet ingen av alternativene, saa jeg maatte velge hvilken av de tre jeg f.eks. helst ville spist, selv om jeg ikke spiser noen av dem og det dermed sier null og niks om hvorvidt jeg er sunn eller ikke. Endret 10. november 2008 av Fluffie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå