Gjest ØSTLANDSMAMMA Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 HEI! Jenta vår er blitt skolejente, og ønsker seg nå "stor jente musikk" - jeg har jo bare babymusikk mamma.................. Greit det, men hvordan musikk er topp for 6 åringer? Trenger forslag til hva vi skal kjøpe av musikk til henne. Hanna Montana hører jeg også til stadighet om, finnes denne med norsk tale (som film el)?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Mine tantebarn som er fem år gamle (jenter) digger Malin
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Wig Wam! Ikke noe tvil om at også barn digger dem. Spesielt i den alderen.
Gjest Samme som over Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Både Hannah Montana og High School Musical sender de med norsk tale på Disney Channel. Musikkmessig er det jo bare en fordel med engelsk tekst og da, jo fortere lærer dem å forstå språket
Lovis Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Min 6- åring hører på Malin, Linn Therese, MGP jr, ABBA osv. Du kan kanskje begynne med MGP jr- plata, for der er det jo mye forskjellig musikk.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Abba var nevnt tidligere, men jeg må bare få si at jenta mi digger Mamma Mia=)
Gjest pinkbunni Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Det er jo samlecder som hits for kids også.. Ellers er MGPjr og Mamma Mia cden gode tips
Gjest musikkmamma Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jenta mi på fem år elsker Superfamily, Kaizers Orchestra og Valkyrien Allstars. Ser ikke noe grunn til at ikke hun skal få høre på kvalitet i stedet for det mølet som markedsføres mot barn. (hits for kids osv) Black Sheep var favoritten hennes i MGPjr, og nå går hun rundt og ønsker seg en hund hun kan kalle Camilla...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Mi jente på 7 år likar Malin, Celine, melodi grand prix junior og mamma mia.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Mi jente på 7 år likar Malin, Celine, melodi grand prix junior og mamma mia. Mine jenter på 7 og 9 år liker overnevnte artister + Highschool musical CD'ene. I tillegg er det kult med Hits for kids. All denne musikken finner du i Nyhets/ barnehylla i platebutikken:)
Gjest Raptuza Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Datra mi som no er ti, har hørt mykje på Lisa Børud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå