Gjest Usikker :( Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg er så usikker på kjæresten min fortiden, han har nettop fortalt meg at han vil ha mer tid for seg selv og familie og venner, vi var sammen 24 timer i døgnet før men nå er det ned i 2 dager i uka... i dag sjekket jeg facebooken hans, å kanskje ikke til min store forskrekkelse fant jeg i sente beskjeder en melding til en jente hvor de sto : hei, jeg måtte inn å snuse på profilen din ettersom jeg fant en søt blondine på vennelista mi jeg sitter her å skjelver, for jeg er så redd for å miste han er de greit å sende sånne meldinger til ukjente mennesker, hun bor på andre sida av lande så lite sansynlig at han kjenner henne...
Gjest Gjest_malin_* Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg er så usikker på kjæresten min fortiden, han har nettop fortalt meg at han vil ha mer tid for seg selv og familie og venner, vi var sammen 24 timer i døgnet før men nå er det ned i 2 dager i uka... i dag sjekket jeg facebooken hans, å kanskje ikke til min store forskrekkelse fant jeg i sente beskjeder en melding til en jente hvor de sto : hei, jeg måtte inn å snuse på profilen din ettersom jeg fant en søt blondine på vennelista mi jeg sitter her å skjelver, for jeg er så redd for å miste han er de greit å sende sånne meldinger til ukjente mennesker, hun bor på andre sida av lande så lite sansynlig at han kjenner henne... ÅÅÅ! sånt er helt jævelig.. det har jeg også opplevd. bare at de to skulle møtes på fjellet. og uken etter gjorde han det slutt.. ! Men ta deg en prat med han og fortell hva du mener og føler, så ordner det seg sikkert:) Gå på date eller noe! Lykke til
Gjest Usikker :( Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 ÅÅÅ! sånt er helt jævelig.. det har jeg også opplevd. bare at de to skulle møtes på fjellet. og uken etter gjorde han det slutt.. ! Men ta deg en prat med han og fortell hva du mener og føler, så ordner det seg sikkert:) Gå på date eller noe! Lykke til men jeg kan jo ikke si til han at jeg har sjekket facebooken hans... vi gjør ofte koselige ting sammen, de skuffer meg sån,, vi har snart vært sammen i 1 år nå..
Gjest Sandbekken Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Uff.. sånnt er grusomt1 har opplevd litt lignende ting selv.. Jeg mener det er best å snakke med ham å få det ut av verden, kansje det ikke er så ille som det ser ut til? det blir uansett ikke bedre om du går rundt å snoker og kansje lar fantasien løpe løpsk..
Gjest Usikker :( Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Uff.. sånnt er grusomt1 har opplevd litt lignende ting selv.. Jeg mener det er best å snakke med ham å få det ut av verden, kansje det ikke er så ille som det ser ut til? det blir uansett ikke bedre om du går rundt å snoker og kansje lar fantasien løpe løpsk.. ja, du sier noe... men når jeg nå vet han skriver sånt til andre jenter er de vanskeli å la være, de verste er at de psyker meg ned..
Gjest Sandbekken Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 (endret) skjønner deg veeeldig godt! Hater slik for for tillitsbrudd! men uansett så var det eneste som hjalp meg ut av en slik situasjon faktisk å snakke om det. innrøm at du leste meldingen, men si det slik at han forstår hvorfor. Foklar ham hvor lei deg du er, si hvor stor pris du setter på ham og at du ikke vil miste ham. spør så hva han mente med meldingen til "hun søte blonde".. Endret 10. november 2008 av Sandbekken
Kyllingwok Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Uff stakkar deg det er vondt å oppdage sånne ting. Det har jeg vært borti også. Det er jo dårlig gjort av han, men det er ikke sikkert det er så farlig som det sikkert føles som. Men jeg kjenner meg utrolig godt igjen i situasjonen, at han skriver med/ til andre jenter. hva med å si til han at han gjør deg usikker når han vil ha mer tid for seg selv, og at du derfor sjekket facebook'en hans, fortelle han hva du så og at du er lei deg for at du gjorde det? han kan jo ikke si noe på at du ikke stoler på han når han har skrevet det han har til henne, for da fortjener han jo ikke tilliten din men snakk med han... det er sikkert ikke så ille Høres ut som litt "uskyldig" flørt, selvom det er vondt for deg. Lykke til
Megana Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Det første som slår meg er at jeg lurer på hvor gamle dere er? At du sjekker facebooken hans er jo ikke et godt tegn, du kan jo ikke stole så mye på han hvis du gjør det? (Sjekker du mobilen hans o.l også?) Det hele kan jo være helt uskyldig, men jeg ville nå satt meg ned og snakket med han om du ser noen fremtid i forholdet deres Lykke til.
Silli Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Det første som slår meg er at jeg lurer på hvor gamle dere er? At du sjekker facebooken hans er jo ikke et godt tegn, du kan jo ikke stole så mye på han hvis du gjør det? (Sjekker du mobilen hans o.l også?) Det hele kan jo være helt uskyldig, men jeg ville nå satt meg ned og snakket med han om du ser noen fremtid i forholdet deres Lykke til. men ts skriver jo hvorfor hun gjorde de...
Jade Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 (endret) Skjønner ikke helt hva han mener med at han "fant" henne i vennelista si. Han må jo ha lagt henne til, eller godkjent henne. De dukker ikke bare opp av seg selv. Jenta kan være en gammel veninne han har gått på skole med. Jeg har klassekamerater spredd over hele landet. Jeg har flere ganger fått vennlige komplimenter på at jeg er søt - av både jenter og gutter - uten at det er ment noe seksuelt eller annet enn vennskapelig med det. Om kjæresten din er utro, eller på flørtern vet jeg ikke. Men meldingen trenger ikke nødvendigvis tyde på det. Hvis dere har vært sammen 24 timer i døgnet til nå, så skjønner jeg godt at han trenger å trappe ned litt. (Hvorfor i all verden var dere sammen så mye?) Og hvis han ikke har snakket med venner og familie på år og dag, så har han sikkert litt å ta igjen. Det er ikke sunnt å bare være sammen med en person døgnet rundt, for noen av dere! Endret 10. november 2008 av Jade
Gjest Læreren Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 La frykten og usikkerheten være en passende straff for at du snoket i samboeren din sine private ting. Får håpe den svir og varer en stund slik at du ikke glemmer denne leksa.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 (endret) La frykten og usikkerheten være en passende straff for at du snoket i samboeren din sine private ting. Får håpe den svir og varer en stund slik at du ikke glemmer denne leksa. Tull!! Jeg unner ingen silke grusome følelser!! Har du i det heletatt opplevd noe lignende?? Jeg skjønner godt at hun skjekket facebooken hans, hvertfal med de omstendighetene hun har nevnt! Endret 12. november 2008 av Sandbekken
la Flaca Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Skjønner ikke helt hva han mener med at han "fant" henne i vennelista si. Han må jo ha lagt henne til, eller godkjent henne. De dukker ikke bare opp av seg selv. Jenta kan være en gammel veninne han har gått på skole med. Jeg har klassekamerater spredd over hele landet. Jeg har flere ganger fått vennlige komplimenter på at jeg er søt - av både jenter og gutter - uten at det er ment noe seksuelt eller annet enn vennskapelig med det. Ja, den der skjønte ikke jeg heller. Hun er jo på vennelista hans, ergo kjenner de hverandre allerede. For alt du vet har hun lagt ut nytt profilbilde med bleika hår, som igjen gjorde at han gikk inn på profilen hennes. Jeg ville holdt kjeft om den snokingen. Det behøver ikke bety noen verdens ting. Nå som kjæresten din har bedt om litt mer pusterom er det dummeste du gjør å konfrontere han med sjalusi og snoking i hans saker. Senk skuldrene og dra på kino med ei venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå