Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 de siste gangen jeg har bestillt derfra blir ordren ikke sendt pga de får ikke trekt penger fra kontoen min. prøvde på ny i går og når jeg skjekker ordrestatus står det-payment confirmation is pending....hva betyr det? Har aldri hatt dette propblemet før.
pittie Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Når det står pending betyr det at det er under behandling. Har du åpnet kortet for netthandel? Mange banker krever dette nå.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg blir så irritert... bestilte fra strawberrynet og var fornøyd med leveringa.. men! det er ikke gratis til alle land som de sier, norge har ordnet det sånn nå at hvis du bestiller så og så mye vekt, da koster det. Jeg husker ikke detaljene, men jeg anbefaler dere å ringe posten å spørre før dere bestiller.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg blir så irritert... bestilte fra strawberrynet og var fornøyd med leveringa.. men! det er ikke gratis til alle land som de sier, norge har ordnet det sånn nå at hvis du bestiller så og så mye vekt, da koster det. Jeg husker ikke detaljene, men jeg anbefaler dere å ringe posten å spørre før dere bestiller. Det er da ikke posten som bestemmer portoen fra andre land!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg blir så irritert... bestilte fra strawberrynet og var fornøyd med leveringa.. men! det er ikke gratis til alle land som de sier, norge har ordnet det sånn nå at hvis du bestiller så og så mye vekt, da koster det. Jeg husker ikke detaljene, men jeg anbefaler dere å ringe posten å spørre før dere bestiller. Hentet fra strawberrynet FREE SHIPPING Skincare, Make Up, Body Lines anywhere in the world 4-10 postal working days All Perfume, Fragrance, Cologne charge 10% of Sales but maximum EUR10.00
Nemesis Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg blir så irritert... bestilte fra strawberrynet og var fornøyd med leveringa.. men! det er ikke gratis til alle land som de sier, norge har ordnet det sånn nå at hvis du bestiller så og så mye vekt, da koster det. Jeg husker ikke detaljene, men jeg anbefaler dere å ringe posten å spørre før dere bestiller. Sikker på at du ikke tenker på toll og moms nå? At du bestilte over 200 kr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå