Gjest mammaentila Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg ønsker å gi min herlige sønn en nintendo ds til jul og den vil jeg helst gravere. Kan man gravere slike? Er det dyrt? Hvor får jeg evt gjort sånt? Takker for svar:)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Tviler på at du får gravert den. Det er et tynt lag med plast før all elektronikken kommer og den er det nå ikke bare bare å tulle med. Hvorfor ikke heller kjøpe noen fra her http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,211.htm Det er klistremerke lignende ting man klistrer på ds'en, de sitter godt, og ser pene ut. Har det selv til min.
Gjest mammaentila Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Tviler på at du får gravert den. Det er et tynt lag med plast før all elektronikken kommer og den er det nå ikke bare bare å tulle med. Hvorfor ikke heller kjøpe noen fra her http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,211.htm Det er klistremerke lignende ting man klistrer på ds'en, de sitter godt, og ser pene ut. Har det selv til min. Takk for svar. Vet du om det finnes slike med navn?
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Oj, det er jeg usikker på. Men de heter hvertfall skins eller decals så da er det jo mulig og bare søke.
Kamikatze Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Heisann! Joda, det går greit å gravere plast. Bare ta den med til en gullsmed. Det vil koste deg mellom en krone og en femmer pr bokstav. Et muligens mer elegant alternativ kan være å kontakte slike premieleverandører som selger pokaler og sånn til idrettslag og dyreutstillinger. De har slike små tynne messingplater de graverer, som har lim på baksiden, og som egentlig er ment å limes på sokkelen til småpokaler. Disse kommer i ulike størrelser. Og de kan festes mye mer permanent med en dråpe lynlim. Dessuten ryker ikke garantien (hvis du ikke dekker lufteriller), som du må anta den gjør hvis du foretar et direkte inngrep på chassisset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå