Gå til innhold

Tannkrem med blekemiddel som virker.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meia_*
Skrevet

Ser ofte reklame på Tv om at hvis man bruker den og den tannkremen vil man få hvitere tenner etter noen uker. Noen som har erfart at dette virker? Synes ellers at tanbleking er litt drastisk. Er redd for å få unaturlige hvite tenner a la amerikanere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste tannkrem som virker er med peroxider.

opalicence eller pluss white.kjøpes hos dentisnet.com

Skrevet

Ifølge min tannlege er det ikke lov å selge tannkrem med blekeeffekt i Norge, så de typene du får kjøpt i dagligvare osv har altså ingen virkning.

Proff bleking hos tannlege gir nok det beste resultatet, og du får heller ikke kritthvite tenner med en gang, det går gradvis, og du kan stoppe når du har oppnådd det resultatet du ønsker.

Skrevet

Har ennå ikke funnet noe som virker i hvrtfall.Bare lureri.så kanskje jeg skulle prøve fra dentistnet?

Skrevet

Solidox "hvite tenner" fungerer på tennene mine ihvertfall og nei, det er ikke innbildning ;)

Gjest Gjest_meia_*
Skrevet

Hmm, den må jeg prøve. Er sikkert forsøket verdt, tannkrem må man jo ha uansett. Takk for tipset.

Hvilken tannkrem brukte du før som ikke virket?

Skrevet

den "røyketannkremen" (husker ikke hva den heter) fungerer på meg

Skrevet
den "røyketannkremen" (husker ikke hva den heter) fungerer på meg

Clinomyn! Den synes jeg også virker. Jeg bruker den bare innimellom (en tube i året eller så) og merker forskjell fra vanlige tannkremer.

Skrevet
Solidox "hvite tenner" fungerer på tennene mine ihvertfall og nei, det er ikke innbildning ;)

Har brukt den tannkremen i månedsvis.Funker ikke den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...