Gå til innhold

Usikker på "perfekt" forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker Jente
Skrevet

Jeg og min samboer er i tyveårene, vi har det egentlig utrolig bra ilag, Drømmer om det samme, vil kjøpe leilighet/hus, trives sammen med hverandres familie.

Alle vennene våre tror vi kommer til å være sammen for alltid og er sikre på at vi kommer til å gifte oss og få barn enda det ikke står på vår liste i det hele tatt.

Dessuten er jeg ganske sta, egenrådig, vrang og utolmodig av person, men han takler meg, får meg i godt humør og står sammen med meg i alle mine nedturer. Han er grunnen til at jeg har en sementmur av stabilitet rundt meg, og det er jo alltid godt å ha.

Men..

Nå lurer jeg på om jeg skal gjøre det slutt.

Vi har nesten ikke sex lenger, kan gå flere uker mellom hver gang og det tærer på meg siden vi er såpass unge og skal være som kaniner, sant (?)

Og det er jeg som har mistet lysta, fullstendig. Han er fortsatt dEr oppe og vil tafse og ta på og gjør vel alt han kan for å få meg til å føle meg som verdens deiligste.

Samtidig kan jeg bli ekstremt kåt bare av at en fremmed fyr smiler fint. Hva er det snakk om??

Det er faktisk så tungt å ikke tenne på samboeren min lenger at jeg vil gå til det skrittet å gjøre det slutt, enda jeg er nesten sikker på at jeg aldri kommer til å møte en så hærlig person igjen.

Men tanken på å ha lyst på sex igjen, (vi hadde sex hele tiden i begynnelsen av forholdet vårt), lokker så sinnsykt mye, bare å ligge med en annen person, det er så spennende.

Jeg sliter, finner ikke ut hva jeg vil, ombestemmer meg hele tiden for det er jo ikke så jeg egentlig vil gjøre det slutt allikevel, vi skal jo kjøpe leilighet sammen jo!

Og jeg har prøvd, jeg har prøvd å lese utallige sexråd på nettet, men det funker ikke så lenge jeg må tvinge meg selv til å bli kåt.

Jeg kan onanere flere ganger om dagen, men blir ikke kåt på han.

Jeg har sluttet å onanere, men blir fortsatt ikke kåt på han.

Jeg trenger hjelp, svar, et eller annet av beroligende ord!

For det jeg vil mest av alt er å være sikker på at jeg gjør det rette, enten om det er å bli i forholdet eller å gjøre det slutt.

Og hvis noen andre har opplevd lignende, plis fortell!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet
Jeg og min samboer er i tyveårene, vi har det egentlig utrolig bra ilag, Drømmer om det samme, vil kjøpe leilighet/hus, trives sammen med hverandres familie.

Alle vennene våre tror vi kommer til å være sammen for alltid og er sikre på at vi kommer til å gifte oss og få barn enda det ikke står på vår liste i det hele tatt.

Dessuten er jeg ganske sta, egenrådig, vrang og utolmodig av person, men han takler meg, får meg i godt humør og står sammen med meg i alle mine nedturer. Han er grunnen til at jeg har en sementmur av stabilitet rundt meg, og det er jo alltid godt å ha.

Men..

Nå lurer jeg på om jeg skal gjøre det slutt.

Vi har nesten ikke sex lenger, kan gå flere uker mellom hver gang og det tærer på meg siden vi er såpass unge og skal være som kaniner, sant (?)

Og det er jeg som har mistet lysta, fullstendig. Han er fortsatt dEr oppe og vil tafse og ta på og gjør vel alt han kan for å få meg til å føle meg som verdens deiligste.

Samtidig kan jeg bli ekstremt kåt bare av at en fremmed fyr smiler fint. Hva er det snakk om??

Det er faktisk så tungt å ikke tenne på samboeren min lenger at jeg vil gå til det skrittet å gjøre det slutt, enda jeg er nesten sikker på at jeg aldri kommer til å møte en så hærlig person igjen.

Men tanken på å ha lyst på sex igjen, (vi hadde sex hele tiden i begynnelsen av forholdet vårt), lokker så sinnsykt mye, bare å ligge med en annen person, det er så spennende.

Jeg sliter, finner ikke ut hva jeg vil, ombestemmer meg hele tiden for det er jo ikke så jeg egentlig vil gjøre det slutt allikevel, vi skal jo kjøpe leilighet sammen jo!

Og jeg har prøvd, jeg har prøvd å lese utallige sexråd på nettet, men det funker ikke så lenge jeg må tvinge meg selv til å bli kåt.

Jeg kan onanere flere ganger om dagen, men blir ikke kåt på han.

Jeg har sluttet å onanere, men blir fortsatt ikke kåt på han.

Jeg trenger hjelp, svar, et eller annet av beroligende ord!

For det jeg vil mest av alt er å være sikker på at jeg gjør det rette, enten om det er å bli i forholdet eller å gjøre det slutt.

Og hvis noen andre har opplevd lignende, plis fortell!

Skrevet

Hvorfor siterer du innlegget?

Skrevet

jeg har ei venninne som også var i et "perfekt" forhold med en "perfekt" fyr. Hun gikk også leenge uten lyst på han. Etter mange runder med seg selv gjorde hun det slutt, de hanglet litt frem og tilbake noen mnd'er, men hun fikk bekreftet mer og mer at hun hadde tatt det riktige valget. Men det var mye usikkerhet for henne også. hun kommuniserte med han om dette problemet, har du snakket med han?

Jeg fikk inntrykk av at dette var det siste du ville, du burde virkelig ikke forhaste deg med dette valget. Jeg gjorde det med ekssamboeren min, men angret etter et halvt år. men da var det for sent. Jeg slet lenge med dette. Men i dag vet jeg at det var det eneste riktige valget for meg, jg fikk nok bare litt "angst" av å være alene igjen. Men det var ikke kult den perioden jeg gikk å angret på valget mitt, det var vondt! I dag er jeg sjeleglad for at jeg kom meg unna han, for han var ikke "den perfekte" kjæresten.

Det er du som må leve med valget ditt. Snakk med han, vær ærlig om hvordan du har det. Du vil helst være ilag med han, men hvor viktig er sex'en for deg? Kommunikasjon er alfa omega.. Kanskje du har godt av at dere drar på en ferie bort fra det vante og trygge, en opplevelsesreise, prøve å vekke magien igjen kansje? Vet ikke jeg, skriver til deg om å være forsiktig med å ta forhastede valg..

Lykke til, det ordner seg uansett til slutt :enig:

Skrevet

Du bør i alle fall sjekke om det er noe rent fysiologisk først. P-piller og slikt, bytt merke om du bruker det. Det skjer ikke over natta at lysten dør, så dette har vel hatt en begynnerfase?

Husker du når du første gang ikke ville ha sex med ham? Det er deg reaksjonen ligger hos så da må du analysere ditt eget sexliv en smule, spesielt rundt den tiden da du mistet lysten.

Om samboer blir for pushy kan det gå utover lysten til den andre.

Gjest womenwomen
Skrevet
Du bør i alle fall sjekke om det er noe rent fysiologisk først. P-piller og slikt, bytt merke om du bruker det. Det skjer ikke over natta at lysten dør, så dette har vel hatt en begynnerfase?

Husker du når du første gang ikke ville ha sex med ham? Det er deg reaksjonen ligger hos så da må du analysere ditt eget sexliv en smule, spesielt rundt den tiden da du mistet lysten.

Om samboer blir for pushy kan det gå utover lysten til den andre.

Finner du han " attraktiv å SE PÅ " ? Syns du at du virkelig LIKER det du ser hos han ? Merkelig om du syns han er lekker - men fortsatt ikke tenner på han ?

Jeg tenner voldsomt enda på min samboer etter 6 år . Finner han attraktiv på alle måter . NOE ER GALT når du føler det slik . Klart en ny mann kan tenne deg mye bedre - men har du selv for vane å miste lysten etter en stund ? Vil jo glansen med den nye også forsvinne etter en stund . Syns du din samboer er god i sengen ? Er du fornøyd der eller ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...