Gå til innhold

Fra eksen til ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Hvor lang tid tok det fra det ble slutt med eksen til dere fant en ny?

Litt nyskjerrig bare. Syntes det pleier å gå ganske fort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gjorde det slutt med samboeren over tre år i februar for tre år siden. I juni samme år ble jeg offisielt sammen med min nåværende kjæreste.

Jeg syns det skjedde alt for fort. Særlig siden jeg da enda ikke hadde hentet alle tingene mine hos eksen. Jeg hadde ingen planer om å finne meg en ny. Men det er vel kanskje når man ikke leter at man finner dem. Og uansett om jeg syns det skjedde fort, så var det jo veldig koselig å bli satt pris på.

Nå er jeg derimot veldig glad for at det skjedde da det skjedde. :)

Endret av Minien
Gjest Gjest_karianne_*
Skrevet

Jeg gjordet det slutt med samboeren min over fem år i Juli og har allerede truffet en ny en. Syntes det er altfor tidlig, men følelser kan man ikke gjøre noe med kan man det? Han er alt jeg har lett etter og mer til. Holder likevel endel tilbake av hensyn til eksen. Jeg som skulle nyte singellivet i mange år....

Skrevet

Hmmm... overlappet med et par uker.... ikke bra - men unnskylder meg med at jeg bare var 19 og tok ikke ting så alvorlig. Han jeg ble sammen er jeg fortsatt sammen - har to barn med og har vært gift i sju år:) Angrer derfor ingenting :hjerte:

Skrevet

ca 1 år..men bodde forsatt sammen med eksen (hvert vårt rom), var ikke planlagt, men er kjempe lykkelig!

Skrevet

Jeg gjorde slutt med samboeren min gjennom 6 år i september i år....har forelsket meg i en ny en allerede. Synes det er for tidlig, men følelser kan man ikke styre...trøster jeg meg med da..

Skrevet

En mnd, cirka... Men det varte ikke, for det var altfor tidlig for min del.

Skrevet

Jeg møtte min nåværende kjæreste dagen etter jeg gjorde det slutt med min daværende samboer ! Vi ble ikke sammen før 8 måneder senere,da,men allikevel gikk det jo relativt kjapt kan man si..

Skrevet

Det tok ett år. Planen var å være singel i noen år etter at mitt fem år lange forhold tok slutt. Nyte singeltilværelsen. Det gikk ikke slik, men jeg er lykkelig med min nåværende!

Skrevet

Ca 3 mnd etter jeg gjorde det slutt etter 4 års forhold.

Blir dumt å se på tiden i seg selv, hvor klar man er for et nytt forhold er forskjellig fra person til person.

i mitt tilfelle var forholdet mitt dødt den siste tiden, mest vane som sørget for at jeg ikke gjorde det slutt før (Helt sikkert en drøss andre der ute i samme situasjon), så jeg var helt klar for et nytt forhold.

Uansett kan man ikke styre følelser :rødme:

Skrevet

Mellom de to første seriøse tok det omtrent litt over ett år (mitt første seriøse varte over flere år), da mitt andre forhold tok slutt etter 10mnd kom det ingen ny kjæreste vandrende -litt fordi jeg måtte ha fred selv -først nå to år etter er hjernen og hjertet klar for en ny (så nå begynner jeg å bli jeg rastløs, hihi))

Tror ikke det finnes noen "generell gjennomsnitts tid" jeg? Men har hørt at gutter spesiellt, men også å jenter, kan få seg en kjæreste ganske fort fordi de trenger en "rebound-lover". Men da er det vel heller ikke forhold som nødvendigvis er ment for å holde vil jeg tro!

Skrevet

Det tok en måned fra vi flyttet fra hverandre til jeg var sammen med en ny - men i realiteten var samlivet over to mndr før det. Jeg hadde ikke tenkt at jeg skulle finne en ny så raskt, men det bare ble sånn og vi er fortsatt sammen :)

Skrevet

Tja...

Tror det tok ca 8 mnd.. Men egentlig var forholdet til xen over lenge før det..

Men var klar for et nytt forhold da jeg møtte den nye kjæresten, men som desverre også er en x nå...

Men denne gangen skal det gå laaang tid før jeg binder meg til noen på nytt..

Må jo ha tid til meg selv også..

c_girl

Skrevet

Jeg ble sammen med min nåværende i samme momang som jeg gjorde det slutt med min X som jeg hadde vært sammen med/gift med i 7 år, etter 2 måneder var jeg også gravid ;) Altfor sjapt, men det føltes riktig da..

Skrevet

Har hatt to langvarige forhold. Forrige gang var jeg singel i 2 måneder. Denne gangen er det litt over 4 mnd siden det ble slutt, og jeg er absolutt ikke klar for et nytt forhold nå.

Skrevet

jag var otrogen under två av mina seks år i äktenskapet. med tre olika män. min sista älskare mötte jag i november förra året. då var jag fortfarande gift. jag berättade för min man i mars i år. då hade jag redan introducerat barnen för min älskare. min man o jag lämnade sedan varann i augusti. då var givetvis min tio år yngre älskare redo for ett förhållande. varför vänta? funderar på att bli sambo!

Gjest Gjest_Else_*
Skrevet

Min elsker gjennom 11 måneder flyttet inn samme dag som jeg hev ut exen. Vi giftet oss i fjor, samme dag som skilsmissen ble innvilget.

Skrevet
Min elsker gjennom 11 måneder flyttet inn samme dag som jeg hev ut exen. Vi giftet oss i fjor, samme dag som skilsmissen ble innvilget.

Hvordan var reaksjonen fra venner og familie da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...