Gå til innhold

Hvordan fjerne alle bildene mine på photobucket?

Anbefalte innlegg

Gjest photobucket
Skrevet

Nå er jeg i sjokk altså. Nå har jeg panikk angst i det fulle. Jeg legger alle bildene mine inn på photobucket fordi jeg er så redd for at dataen min kræsjer og alle bildene på dataen min blir ødelagt. Og jeg har hatt de bildene der i mange år. Lasta ned flere ti talls sider med bilder der.

Også akkuarat nå så søkte jeg på brukenavnet mitt og da trykka jeg på brukenavnet mitt. og uten at jeg var logga inn kunne jeg se alle bildene mine inne på photobucket? Og da kan jo alle se bildene mine der jo? Jeg vil ikke at de andre skal se bildene mine der fordi de er private.

Jeg la de inn på photobucket og trodde bare jeg kunne se de når jeg logga på. Men nå i natt oppdaga jeg til min store forskrekkelse at alle kan se på bildene mine. Og det vil jeg ikke. Og det stod heller ikke noe om at alle kan se bildene mine på photobucket.

Ååååå, nå er jeg lei meg og trist og går på veggene her. Jeg er livredd nå. Og hvordan sletter jeg alle bildene mine på photobucket med en gang? Jeg vil ikke ha bildene mine der? Og alt står jo på engelsk da, og jeg skjønner ikke engelsk så da blir det så vanskelig da.

Nå er jeg frustrert og sinna ja, fordi ingen har sagt til meg at alle kan se på bildene mine og de er jo private. Og siden jeg brukte brukenavn og passord der på photobucket så trodde jeg det var sikkert der. Og at man måtte logge seg inn med passord for å se på de bildene..

Men til min store fortvilelse nå så vil jeg slette alt sammen. Slette hele kontoen min med alle bildene mine på. Hvordan sletter jeg alt sammen på en gang? Og blir alle bildene borte når jeg sletter de? Nå er jeg redd altså.. Dette ødelegger nattesøvnen min nå, men nattesøvnen min er jo allerede ødelagt fra før, og nå ble det jo ekstra ødelagt da.

Men hvordan slette alt? Hjelpes meg. Nå er jeg redd nå. Livredd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du behøver ikke å slette bildene dine, du trenger bare å sette kontoen din til "privat" slik:

Logg deg inn på photobucket. Klikk på "Account Options" øverst til høyre. Scroll nedover til Album Settings, og på "My Album is:" bytter du fra Public til Private. Da kan ikke andre folk se bildene dine lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...