Gå til innhold

Hvor viktig er det med neglestell hos damene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp det lurer jeg på, for det er mye styr med disse neglene og hvordan de skal stelles og se ut.

Så bryr gutta seg egentlig om det, har det noe å si hvordan jentas negler er, eller synes dere det er lite viktig?

Og hvem pynter vi på neglene for da? For at vi selv skal føle oss mer velstelt? Eller for andre damer.

Dette er jo også noe som tar tid og som krever et visst vedlikehold, for det er jo ikke pent med avskallet lakk heller.

Jeg klipper dem bare korte, og er uten lakk. Det er en av de tingene jeg har valgt å ikke bruke tid på.....men er jeg helt ute å kjøre nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel fra fyr til fyr..

Jo mer utseendefiksert han er, jo mer vil han vel kanskje bry seg med sånt? Jeg tror at for de fleste (voksne) gutter/menn, så holder det plenty at de er rene ;)

Typen min absolutt hater neglelakk, foruten blank neglelakk. Ellers synes han det er greit med litt lengde på neglene, men ikke for lange. Men tror ikke egentlig han bryr seg så allverdens..

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Det er vel noe av det jeg bryr meg aller minst om. Og jeg er på ingen måte likegyldig når det gjelder utseende.

Skrevet

Jeg personlig legger mer merke til vedkommende om hun har stelte negler. Det blir mer feminint og mer tiltrekkende for min del. Forteller jo litt at hun tar vare på kroppen sin og bruker tid på "stell og vedlikehold". Tommelen opp for jenter med stelte negler! Blir litt freshere. Men er sikkert det samme som at jeg liker jenter med stri hårfrisyre fremfor krusete tykt bollestyle. pene negler Rrrr...

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
pene negler Rrrr...

Iallefall håpløst å ha slike negler om man driver med fritidsaktiviteter som f.eks klatring og kampsport. :ler:

Jeg liker generelt ikke lange negler (altså mer enn ca 1 mm av det hvite vises). Falske negler synes jeg er enda verre... Men det er selvfølgelig en smakssak.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg gjør det mest for min egen del, for jeg klarer ikke å se på ustelte, skitne negler. Jeg liker heller ikke kjempe lange negler og utslitt neglelakk.

Jeg gjør det for å føle meg bra !

Skrevet

Jeg bruker i hvert fall ikke neglelakk for å gjøre inntrykk på menn.

Jeg sminker meg selv om jeg alene hjemme, liker pent undertøy selv om mannen min er bortreist og ingen andre ser meg i det, trives best uten hår på leggene selv om det er vinter og jeg er godt innpakket i flere lag med klær. Noen ganger er jeg mer jålete enn ellers og da kan det hende jeg gidder neglelakk. Syntes mørke farger er penest og alltid kortklipte negler.

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg kan ikke ha lange negler pga jobb, de bare knekker.

Holder de korte og rene, mer enn det brukes det ikke tid på.

Skrevet

Det er nok helt sikkert forskjell på menn, på lik linje med at det er forskjell på kvinner.

Selv steller jeg dem av og til, andre ganger ikke. Jeg driver ganske aktivt med akrylmaling, så det er endel dager i uka hvor det synes at jeg maler... hehe.

har vel hørt en mann reagere på det en gang, men han bare lo og sa "du har kunstnerhender vettu aline, det er slik det skal være det."

men fikk akkurat nå veldig lyst til å stelle neglene, liker egentlig velstelte negler med gjennomsiktig pen neglelakk, ikke for å imponere mannfolk, men for min egen del.

Skrevet

Min mann bryr seg ikke i det hele tatt. Det har han aldri gjort. Jeg har som regel kort negler, passe velstelte. Bruker hendene mye og det bærer både fingre og negler preg av som regel ;)

Skrevet

Min mann bryr seg ikke saa lenge det ikke er farget neglelakk paa dem, noe han hater.

Skrevet

Hva menn liker varierer sikkert mye. Jeg legger merke til damer med velstellte negler. Røde lange klør kan være ganske sexy, men samtidig for jålete i det daglige. Derimot synes jeg røde tær er ganske lekkert - ikke bare om sommeren!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Alle damer burde ta seg tid til å stelle neglene. Lange lekre lakkerte negler

er noe av mest sexy en dame kan vise fram ! Ikke fransk manikyr,men farget

lakk er absolutt det fineste. Så damer, frem med neglelakkflaskene og start å lakkere !

Skrevet

Jeg har mange ganger ikke rukket/glemt å stelle neglene før en bytur eller fest, og har aldri merket noen forskjell i om jeg har sjans. Men jeg steller neglene stort sett ukentlig, så slipper jeg å stresse med det når jeg skal bort... Bruker sjeldent neglelakk.

Gjest Gjest_nelly_*
Skrevet

Gubben min er ikke glad i lange negler med farget lakk.

Men han kommenterer neglene mine positivt hvis de er velstelte.

Jeg er nøye med å holde de rene, jeg bruker olje stort sett hver kveld for å holde neglbånene myke og hele, så har jeg ofte på en mer eller mindre usynlig lakk. Den er en anelse vit. Neglene ser ikke farget ut, de ser bare litt mere "naturlig" vite ut :-)

Lengden kan variere litt, men det er ikke så mange millimeter.

Så smører jeg hendene med lotion daglig, gjerne flere ganger om dagen. Det får jeg også positive reaksjoner på fra gubben:

- Du har så deilige og myke kvinnehender :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...