Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om en sennepstype som er veldig mild?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Søtsennep? Jeg elsker søtsennep i hvert fall. Den med rød "kort" man får på de fleste butikker.
Gjest Ingeniøren Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Idun har en "mild sennep" på glass, men også den vanlige grove er sennep for nybegynnere og langt fra sterk
Beibi Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 bergbys sennep. den er søt og mild men aner ikke om den selges i hele landet
Gjest *Mim* Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Bergsbys sennep kjøper vi på flere lokale butikker. Nam!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Bergsbys sennep kjøper vi på flere lokale butikker. Nam! Ja, den var det jeg siktet til ang. søtsennep. Men de har den i søt-sterk type også. Liker den søte best. De selger den de fleste steder, men enkelte butikker har bare den søt-sterke (med sort kort) og ikke den med rød kork som er aller best etter min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå