Gjest -June- Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg har møtt en gutt og blitt litt betatt! 'Problemet' er bare at han er veldig lav. Han er under 170! Er det jeg som er vanskelig? Jeg vil liksom ha en stor og trygg mann..
Beast Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg ville da tro at dersom han er en flott kar som du liker, så burde ikke høyden ha noe å si. Typen min er like høy som meg, og jeg har aldri sett på det som noe problem. Det er et faktum som er av veldig liten relevans for meg ettersom det ikke har noe som helst å si for hvordan han er som menneske og alle hans øvrige kvaliteter. Spørsmålet er vel hvorfor du føler behovet for en "stor og trygg mann"? Er det et behov som har sprunget ut av egne usikkerheter?
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni
gullet76 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg er selv 160 og har vært sammen med en mann som er akkurat under 170. Og tenkte ikke noe videre over det. Skulle jeg vært sammen med en som var 160 eller mindre hadde jeg nok vært litt betenkt. Men blir man forelska så blir man det. Man kan være en trygg mann selv om man ikke er kjempe høy.
Gjest *Ulla* Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Godt under 1.70 ville jeg nok vært betenkt på. Men til syvende og sist betyr det svært lite.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Er selv 170 og kunne aldri ha akseptert lavere enn 180 hos en mann. Orker ikke å date dverger.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Er selv 170 og kunne aldri ha akseptert lavere enn 180 hos en mann. Orker ikke å date dverger. Jeg håper drømmemannen din dukker opp, han har alle de egenskapene du er på utkikk etter, er like hodestups forelsket i deg som du er i han, du vet at du aldri kan finne noen bedre, men han har dessverre en høyde på 168-170! Jeg respekterer at du ønsker en mann som er høyere enn deg, men å karakterisere menn under 180 cm som dverger er direkte stygt av deg!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Der ble jeg karakterisert som dverg, selv om jeg ikke føler meg akkurat sånn... Er 178
Shinana Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Er selv 170 og kunne aldri ha akseptert lavere enn 180 hos en mann. Orker ikke å date dverger. Med en slik innstilling så er det egentlig rart at noen orker å date deg! Du har kanskje ikke fortalt det til noen? Har du med metermål eller tar du det på øyemål? Tenk for en katastrofe om du skulle bomme med et par centimeter!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Dersom jeg hadde vært mellom 150 og 170 selv så hadde det jo vært elt hgreit at han var under 170. Men siden jeg er 180 så hadde jeg nok følt meg litt ukomfortabel dersom kjæresten min var under 170.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Jeg har i min tid hatt kjærester i høydemål alt fra 174 til 188. Jeg er selv 169. Kan ikke si at jeg følte det bedre med de høyere eller verre med de lavere. Personligheten har alt å si - høyden kommer ikke engang på 2.,3.,4. eller 5. plass for den salks skyld. Han jeg endte opp med å gifte meg med, er 175. Han har en enorm personlighet, tilstedeværelse og trygghet. I mine øyne er han ikke lav, men akkurat passelig for meg - selv i høye hæler! =) " The best things come in small packages" - Bra sagt, og så sant å sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå