Gå til innhold

ekselsker puttet noe i drikka min

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

på torsdag ringte men ekselsker meg, hadde ikke hørt fra han siden tidlig i sommer fordi han traff en annen dame.

Han ringer meg og sier forholdet går dårlig og at han savner meg og tenker mye på meg. Han vil komme til meg og snakke. JEg ble veldig usikker fordi han såret meg når han dumpet meg tilfordel for en annen dame, men svak som jeg er så lar jeg han komme. Var tross alt forelsket i fyren og han ga meg den beste sexen noen noen gang har gitt meg.

Når han kommer virker han rar, gira, rastløs, svetter som bare det og merket hjertet pumper som bare det. Snakker som en foss helt uten pauser. Vi drikker alikevell vin og brus, ser film og skravler. Men etterhvert begynner jeg og føle meg rar, jeg forstår ikke da at jeg faktisk er dopa men tror det er vinen. Selv om jeg føler meg annerledes en jeg pleier og føle meg når jeg er brisen. Snakker, kliner, koser hele natten. Ingen av oss finnes trøtte. Ingen sex da han ikke blir stiv. Da forteller han det er fordi han har tatt noe oppkvikkende der en bivikning er ereksjonsvikt.

Han går rett fra meg og på jobb dagen etter i halv ti tiden og jeg prøver da og sove uten hell. Forstår ikke noe jeg. Utover dagen innser jeg at jeg har kraftig hjertebank, hvilepuls på 126 og svetter som bare det. Surrete og svimmel, ingen matlyst, klarer ikke spise eller sove. Da innser jeg jo at fyren jammen meg må ha puttet noe i drikka mi. Blir temmelig sjokkert og sint samt redd.

aldri tatt noe narkotika før. og ble så sint fordi han fratok meg muligheten og velge over mitt eget liv.

Han fortalte meg endel skumle hemmeligheter den natten, ting jeg misstenkte men ikke viste før nå. At han driver med noe kriminelt osv. Jeg vurderer og dra på legevakten på fredag men får beskjed om jeg gjør det blir det en politisak og om jeg skal få tatt en blodprøve der så må det anmeldes. Jeg tørr faktisk ikke anmelde han, Han har fortalt meg for mye og vet ikke hva han er kappabel til og gjøre med meg om jeg skulle anmelde han.

jeg føler meg bedre nå men kan alikevell føle en ettervirkning av det han ga meg.

kan noen tenke seg til hva han har gitt meg? hva vil folk anbefale meg og gjøre? bør jeg gå til lege`? noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest cybergirl
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvilken grunn han hadde for å dope deg ned? Gjør du??

Spør du meg ville jeg ikke koblet inn lege, politi osv... kan gjøre alt verre. kan du ikke heller prøve å snakke med han?

Gjest utlogget bruker
Skrevet
på torsdag ringte men ekselsker meg, hadde ikke hørt fra han siden tidlig i sommer fordi han traff en annen dame.

Han ringer meg og sier forholdet går dårlig og at han savner meg og tenker mye på meg. Han vil komme til meg og snakke. JEg ble veldig usikker fordi han såret meg når han dumpet meg tilfordel for en annen dame, men svak som jeg er så lar jeg han komme. Var tross alt forelsket i fyren og han ga meg den beste sexen noen noen gang har gitt meg.

Når han kommer virker han rar, gira, rastløs, svetter som bare det og merket hjertet pumper som bare det. Snakker som en foss helt uten pauser. Vi drikker alikevell vin og brus, ser film og skravler. Men etterhvert begynner jeg og føle meg rar, jeg forstår ikke da at jeg faktisk er dopa men tror det er vinen. Selv om jeg føler meg annerledes en jeg pleier og føle meg når jeg er brisen. Snakker, kliner, koser hele natten. Ingen av oss finnes trøtte. Ingen sex da han ikke blir stiv. Da forteller han det er fordi han har tatt noe oppkvikkende der en bivikning er ereksjonsvikt.

Han går rett fra meg og på jobb dagen etter i halv ti tiden og jeg prøver da og sove uten hell. Forstår ikke noe jeg. Utover dagen innser jeg at jeg har kraftig hjertebank, hvilepuls på 126 og svetter som bare det. Surrete og svimmel, ingen matlyst, klarer ikke spise eller sove. Da innser jeg jo at fyren jammen meg må ha puttet noe i drikka mi. Blir temmelig sjokkert og sint samt redd.

aldri tatt noe narkotika før. og ble så sint fordi han fratok meg muligheten og velge over mitt eget liv.

Han fortalte meg endel skumle hemmeligheter den natten, ting jeg misstenkte men ikke viste før nå. At han driver med noe kriminelt osv. Jeg vurderer og dra på legevakten på fredag men får beskjed om jeg gjør det blir det en politisak og om jeg skal få tatt en blodprøve der så må det anmeldes. Jeg tørr faktisk ikke anmelde han, Han har fortalt meg for mye og vet ikke hva han er kappabel til og gjøre med meg om jeg skulle anmelde han.

jeg føler meg bedre nå men kan alikevell føle en ettervirkning av det han ga meg.

kan noen tenke seg til hva han har gitt meg? hva vil folk anbefale meg og gjøre? bør jeg gå til lege`? noen som har opplevd noe lignende?

Amfetamin

Om det plager deg; gå til legen, fortell hva du opplevde og mistnker og få en blodprøve. Og så kan du bekymre deg for hva du skal gjøre videre.

Amfetamin ble gitt tilmilitære tropper for å bedre utholdenheten ogfor at de skal være årvåkne. Det er som å være i et adrenalin-rush. En bruker dose vil neppe sette noen merker på kroppen din. Men overgrepet kan sette spor, om du ikke står opp for deg selv, og viserhan at det han gjorde ikke er akseptabelt. Han er en pepperfrik, de er i sterk ubalanse, men er lett å felle. Han er patetisk og en taper.

Skrevet (endret)

Høres ut som amfetamin, siden det virker såpass lenge, og det er i utgangspunktet ikke farlig ved enkelttilfeller av bruk. (Med unntak dersom du er disponert for hjerteproblemer, men det ville du eventuelt merket da effekten var på topp.) Amfetamin er heller ikke sporbart i kroppen lenger enn 1-2 døgn, så dersom du vil ta prøver og få dokumentert dette bør du gå til legen med en gang.

Effekten er vanligvis over etter 12-36 timer, så det går fort over. For å bli kvitt den speeda følelsen er det er viktig at du sover, med en gang du får det til, og i mellomtiden bør du spise regelmessig, gjerne fet, proteinrik mat, melkeprodukter osv, og drikke masse, selv om det kanskje ikke frister så mye. Om du ikke får sove kan du også legge deg på ett mørkt rom og lukke øynene ett par timer, for å gi kroppen litt hvile.

Om du ønsker å anmelde eller ikke er opp til deg, men du bør uansett gjøre det klart for han at du har skjønt hva han gjorde, og at du ikke godtar det. Og så helst ha minst mulig å gjøre med han i fremtiden, å putte noe i andre uten at de vet er uansett veldig lavmål.

Endret av Glør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...