Sheherasade Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg har et problem med at uansett hva slags øyenskygger jeg bruker forsvinner de etter få timer. Det er som om huden på øyenlokket er fet eller "svetter", så skygen legger seg i foldene på øyenlokke. Veldig irriterende når man har gjort seg nøyen med å legge på fancy farger fint i mange minutter. Noen som kan anbefale et vidundermiddel som jeg kan ha på øyenlokket først, så øyenskyggen sitter skikkelig godt? (Helst ikke si at jeg skal bruke vanlig foundation først, for jeg klarer aldri å finne riktig farge i butikkene, da jeg ikke er etnisk norsk.)
Saeria Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes primeren til Make up store er bra. andre sverger til MACs primer.
cecilia coppola Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg elsker Art Decos øyenskygge primer. Ikke så dyr, og varer i evigheter;)
California Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg sverger til Urban Decay Primer Potion. Da sitter øyenskyggen dagen (og kvelden) lang! Fås blant annet på lookfantastic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå