Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg har full forståelse for at kvinner finner disse mennene attraktive: -Rike menn -Kjekke menn -Snille menn -Kjendismenn -Intelligente menn -Ressurssterke menn -Morsomme menn Det jeg derimot har store vansker med å forstå hvorfor uspiselige, arrogante, nedlatende, frekke, voldelige. ja rett og slett kjipe menn har dame. Jeg har gjennom mine år ( er nå 35) møtt disse typene enten på byen, venner eller jobb. Endel av de har ofte ikke lykkes spesielt i jobb eller på andre arenaer. Men en ting kan du være sikker på, de har kjæreste. Hvem er egentlig disse kvinnene som blir tiltrukket av slike menn. Kan skjønne at "smårips" i begynnelsen av 20 årene kan finne de attraktive men nå snakker jeg om modne kvinner + - 30- Uforståelig
Kyllingwok Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Fordi enkelte kvinner tiltrekkes av teite menn... ufattelig, ja.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Ja, man kan lure. Det samme gjelder mange tanketomme bimbofjols av noen jenter også, kjæreste har de. Det må komme av enten at kjærlighet gjør blind, eller av at personen tross alt har kvaliteter som er vanskelig å se for oss utenforstående.
Gjest strykebrett Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hehe.. ja har lurt på lignende ting selv jeg, men noe svar kan jeg ikke gi. Kankskje de damene er så masete og kjipe at de ikke får seg noe annet?
Jade Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg tror kjipe mannfolk får seg kvinnfolk ved å late som de ikke er kjipe
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 De er vel flinke til å kose og gi drømmer da. Falske jævler.
Nabodama Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg tror kjipe mannfolk får seg kvinnfolk ved å late som de ikke er kjipe Ja, eller at det fortsatt finnes damer som tror de kan forandre dem.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Ofte har disse mennene en macho og gorillaaktig måte å være på som noen jenter blir seksuelt tiltrukket av. Det er vel gjerne snakk om mennesker som liker at det er en tydelig dimensjon av dominanse og underkastelse i forholdet. Jeg tror ikke det er mer komplisert enn som så.
¤flicka¤ Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Jeg tror det handler om en romantisk forestilling om at den store kjærligheten er så spesiell, den skal være vanskelig og det skal være mye drama. De få gangene han faktisk oppfører seg fint får hun bekreftelse på at forholdet deres er kjempespesielt og sterkt og lidenskapelig. Resten av tiden kan hun lengte og drømme og forbanne alle omstendighetene som gjør at de ikke er lykkelige hele tiden (for det er selvfølgelig ikke hans skyld). Det at han ofte blir sint og kanskje til og med voldelig, tar hun bare som enda et tegn på sterke følelser fra hans side.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Jeg tror kjipe mannfolk får seg kvinnfolk ved å late som de ikke er kjipe Dette er min erfaring. De dårlige (farlige) sidene kommer først frem når forholdet er seriøst. Når han vet at jenta ikke forlater han. Det er umulig å se hvilke menn som har slike mørke sider. De som virker snillest kan bli de farligste. Psykopater er ofte drømmepartnere i starten av forholdet.
Gjest Gus Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Det er fordi mennesker uten evner til å skape noe selv liker å ha en kjip partner de kan rette all sin tristesse og selvforakt mot.
milla-mor Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Jeg tror det handler om en romantisk forestilling om at den store kjærligheten er så spesiell, den skal være vanskelig og det skal være mye drama. De få gangene han faktisk oppfører seg fint får hun bekreftelse på at forholdet deres er kjempespesielt og sterkt og lidenskapelig. Resten av tiden kan hun lengte og drømme og forbanne alle omstendighetene som gjør at de ikke er lykkelige hele tiden (for det er selvfølgelig ikke hans skyld). Det at han ofte blir sint og kanskje til og med voldelig, tar hun bare som enda et tegn på sterke følelser fra hans side. Skulle egentlig skrive noe helt annet, men dette er vel så sant som det kan få blitt.
Gjest cybergirl Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Du får trøste deg med at damer kun bruker slike bad boys som tidsfordriv i en periode i livet hvor dem ønsker drama og spenning, men ender alltid opp med good guys til slutt. "I got a man who tries to run me That's the way to make me run away He don't know he's just-a pushin' me To a man who make me happy"
Gjest Tigress Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Kan hende dei er fantastiske i senga?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Kanskje de har stor kukk? Kanskje det bare er du som synes slike menn er kjiipe? Det må jo være noe med den "kjipe" mannen som gjør at han har fått seg kjærste/kone, folk har forskjellige preferanser, det er vel så enkelt tror du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå