aline Skrevet 16. juni 2003 #21 Del Skrevet 16. juni 2003 Å bli karakterisert som "billig" på bakgrunn av det er det desidert DUMMESTE jeg har opplevd i dag! Jøsses så dømmeglade enkelte er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #22 Del Skrevet 16. juni 2003 Hørte en historie for en tid siden om ei jente som hadde gått i miniskjørt, uten undertøy, på matbutikken, og stått med rumpa i været og nesa nedi frysedisken kjempelenge og vist frem alt hun hadde.... Kan godt finne på å gå uten truse selv, men når man viser det frem SÅ tydelig til alle og enhver (også barn, som det jo er på de fleste matbutikker) da tenker jeg faktisk at jenta er billig. Og ikke bare litt, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #23 Del Skrevet 16. juni 2003 Hørte en historie for en tid siden om ei jente som hadde gått i miniskjørt' date=' uten undertøy, på matbutikken, og stått med rumpa i været og nesa nedi frysedisken kjempelenge og vist frem alt hun hadde.... Kan godt finne på å gå uten truse selv, men når man viser det frem SÅ tydelig til alle og enhver (også barn, som det jo er på de fleste matbutikker) da tenker jeg faktisk at jenta er billig. Og ikke bare litt, heller.[/quote'] Gjest, da hadde jeg tenkt "stakkars jente, hva får henne til å blotte seg slik?". Det høres unektelig ut som om det kunne være en person som har et unormalt behov for oppmerksomhet, og jeg mistenker det har oppstått i en form for misbruk. "Billig" hadde jeg tenkt om eventuelle tilbudsvarer hun fant nedi frysedisken. Andre kvinner som har et "normalt" forhold til det å gå truseløs, uten å ha et behov for blotting eller å tvinge sin seksualitet på andre, synes jeg er råsexy. Deilig pirrende tanke at man ikke vet om kvinner rundt seg har truse på eller ikke. Spennende når man som partner vet at min kvinne ikke har truse på, mens alle andre bare kan lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #24 Del Skrevet 16. juni 2003 Hurra for siste gjest! Folk som blotter seg på den måten har noen problemer som ikke nødvendigvis sitter i underlivet Resten av oss - som ikke bretter skjørtet over hodet på noe tidpunkt - kan vel få gå med eller uten og slippe tvilsomme karakteristikker... Suz - både med og uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH? Skrevet 16. juni 2003 #25 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva er egentlig galt med å se et kjønnsorgan? Skjønner meg ikke på folk som blir brydd og sier de tar skade av det. Tror heller ikke barn tar skade av å se det heller. Er selv vokst opp i nærheten av en av norges største institusjoner for PU-pasienter og der var det daglig kost å se folk løpe nakne rundt, sitte i busskuret å runke, etc.... Og hadde det vært slik så hadde mine fleste kompiser traumatiske opplevelser og varige svekkede sjelsevner og hva de kaller alt som setter seg på sinnet. Men neida mine kompiser er fullstendig oppegående. Eneste som feiler dem er at de er litt mer tolerante overfor folk som er litt mer annerledes enn den vanlige mannen i gata. Og det er ille.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #26 Del Skrevet 16. juni 2003 Å se et kjønnsorgan er èn ting. Å se et kjønnsorgan tilhørende en som finner tilfredsstillelse i å tøye andre menneskers grenser for bluferdighet er noe annet. Om en person er tolerant eller ikke tolerant, er ikke andre menneskers oppgave å gjøre denne personen mer tolerant med å kline sin seksualitet opp i trynet på h*n. PU-ere er unnskyldt i kraft av at de ikke har samme begreper om hva som er riktig og ikke riktig med hensyn til sosial omgang med andre mennesker, som andre med normalt psykiske utviklede evner. Derfor blir det lettere å akseptere deres oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH? Skrevet 16. juni 2003 #27 Del Skrevet 16. juni 2003 At PU-ere er unnkyldt er jeg helt enig i, men det vet og skjønner ikke barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Hanne~ Skrevet 16. juni 2003 #28 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei, ØHH, det vet ikke barn, og derfor er det så jævlig gjort av perverse griser som tilsynelatende er friske i hodet sitt å tilfredsstille sine egne lyster med å vise seg frem for dem. Ser du skillet? Poenget med å finne seksuell tilfredsstillelse i å blotte seg for småbarn når man vet at dette ikke er riktig oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 16. juni 2003 #29 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg kan godt gå uten truse under sommerskjørt iblant. Har til og med fått det anbefalt av gynekologen min som mente at det var en sunn ting som alle kvinner burde gjøre mer om sommeren! :kgsmil: Synes imidlertid at lengden på skjørtet spiller inn her - går ikke truseløs i musikant-skjørt. Og ejg lar gjerne min kjære få vite om det, gjerne sånn helt tilfeldig idet vi går ut døra... Og så går jeg truseløs første døgnet eller to etter brasiliansk bikinivoks. Da er jeg for sår selv for boxere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #30 Del Skrevet 16. juni 2003 Har gått uten truse 2 ganger, og fikk urinveisinfeksjon begge gangene....altså, det frister ikke så mye å gjenta det. Litt synd, for det var ganske pirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 16. juni 2003 #31 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er sunt å lufte musa!! Må jo puste den òg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 #32 Del Skrevet 16. juni 2003 Heller intet over enn intet under.... Hehe, neeh, bruker som oftest truse, jeg Ja, og bh, såklart... Hvordan er det å ha mensen og å da ikke ha truse på? Tror jeg ville følt meg litt "usikker"...kan jo ikke bruke bind, eller ? De fleste tamponger er sikre, ja, men ville alikevel ikke følt meg så trygg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH? Skrevet 17. juni 2003 #33 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei, ØHH, det vet ikke barn, og derfor er det så jævlig gjort av perverse griser som tilsynelatende er friske i hodet sitt å tilfredsstille sine egne lyster med å vise seg frem for dem. Ser du skillet? Poenget med å finne seksuell tilfredsstillelse i å blotte seg for småbarn når man vet at dette ikke er riktig oppførsel. Jeg snakket vel egentlig om å ta skade av handlingen og ikke om den som utfører handlingen. Er jo ikke uenig i at det er en avvikende handling. Det jeg stiller spørsmål ved er skadeligheten ved den :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. juni 2003 #34 Del Skrevet 17. juni 2003 Når bare mannen vet om det, så er det utrolig pirrende for oss..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrHoffmann Skrevet 18. juni 2003 #35 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei til dere alle! Gutt, 23, fra vestlandet her... Jeg begynner å bli ganske lei av dobbeltmoralen til en del gutter. Sier ikke at jeg selv ikke til tider kan være dobbeltmoralsk, men la oss holde oss kun til denne saken: Personlig elsker jeg at jenter går truseløse. Nakenhet pirrer meg. Jenter pirrer meg. Tanken på at en jente gjør det for å pirre meg, pirrer meg enda mer. Trenger en jente å være "billig" fordi hun går uten truser? Hva går egentlig begrepet 'billig' ut på? Er det det samme som å være "løs" - ha ofte tilfeldig sex med hvemsomhelt? Sånn som jeg ser det, så er det veldig mange gutter som er ute etter tilfeldig sex uten forpliktelser, og i mange tilfeller har jeg lagt merke til at de samme guttene er tidlig ute med å stemple jenter som er litt "lette på tråden"/har sterke drifter, som horer, tøser, billige osv. Er ikke dette litt paradoksalt? Jeg velger i alle fall å sette pris på de jentene som er litt "frekke" av seg, og villige til å eksperimentere, og som vet hva de vil, og som gjør det. Det står det i alle fall i mine øyne stor respekt av. Mange av oss gutter, og i en del tilfeller meg selv inkludert, burde bli litt mer kritiske til hva vi selv vil ha... Og for de jentene som mener at andre jenter er "billige" dersom de går uten truser, og så selv går uten truser for å pirre kjæresten eller en eller annen: herregud... Fortsett å gå uten truser jenter, i alle fall for min del mvh MrSmile :D NB! Ble litt stykkevis-og-delt dette innlegget, men håper eg fikk frem litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå