3Aug2002 Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Nå dere kommer til kirken,hvem er i bilen med dere? Far? forlover? Forloveren deres skal vel hjelpe til med kjolen før dere går inn i kirken. Men når skal hun gå opp kirkegulvet.? Like før dere når musikken har startet? Sammen med brudepiker? Eller skal hun være på plass oppe når det hele begynner.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Jeg blir hente hos frisøren, og da er det min forlover og far som skal være med i bilen. Når vi kommer til kirken, ordner forloverne kjolen min, og så går hun inn i kirken og setter seg.
Klang Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Hallo. Skal ha med brudepikene og forloveren min til frisøren,og da ankommer vi nødvendigvis samtidig til kirka. Regner med at hun hjelper oss til vi står klar ved døra.Da kan hun finner sin plass oppe i kirka-og vi kan skride inn...væh..Har litt nerver ,jeg... Min forlover er litt nervøs for å må gå inn alene,like før musikken starter.Men det er jo sånn det er... Lykke til, alle dere sammen!! 12
cream Skrevet 14. april 2002 #4 Skrevet 14. april 2002 Hei hei! I bilen på vei til kirken sitter bare jeg og pappan min. Forloveren min venter på oss i kirken. Hun kommer til å hjelpe meg med å legge på plass kjolen min o.s.v - dermed sniker hun seg opp til plassen sin før det begynner! Brudepiken og brudesvennen vår går forann oss på vei opp, men bak oss på vei ned! Lykke til...
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #5 Skrevet 15. april 2002 Det blir meg og min forlover. Pappa skal møte meg utenfor Kirken.12
Gjest lilletroll Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Fra frisør til kirke er det forloveren min og meg, og etterpå, fra kirka til middagen er det selvfølgelig min mann og jeg....Å så rart det var å skrive!!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå