Gjest snartmamma Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 jeg har verdens beste gutt og samboer på 2 året. vært sammen i 4 år. jeg er 22 han er 34. for 3 år siden klinte jeg med en annen gutt og var mye med han uten at samboer viste om dette. han kjente gutten og likte han ikke. nå 3 år senere er jeg gravid og vi er veldig lykelig sammen men har begnynt og slite med depr pga svanger og i siste tid dukker dette opp at jeg har sviktet mannen jeg elsker over alt annet og er livredd for og miste. burde jeg fortelle han dette? vi venter jo barn og det eneste jeg får ut av dette er min samvittighet. vil jo ikke miste han og anger som fytti f... føler jeg er en helt annen person nå en da . håper ikke dere sitter og tenker stygt om meg nå men...
Noli Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Nei, hold kjeft. Som du sier: det eneste du får ut av dette er å lette din samvittighet, mens for kjæresten din ødelegger du kanskje hele fundamentet forholdet er bygget på.
Kyllingwok Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Nei, hold kjeft. Som du sier: det eneste du får ut av dette er å lette din samvittighet, mens for kjæresten din ødelegger du kanskje hele fundamentet forholdet er bygget på. Enig. Dersom du vet at dette ikke er noe som kommer til å gjenta seg er det best å ikke si noe.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Enig. Dersom du vet at dette ikke er noe som kommer til å gjenta seg er det best å ikke si noe. Signerer! Når det er 3 år siden er det garantert at han ikke får vite det heller,eneste du letter er din egen samvitighet,det du risikerer er å bli alenemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå