Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har flyttet til Tjøme eller som har bodd der/bor der som kan dele litt erfaringer?

Vi er en småbarnsfamilie som drømmer om hus med litt sjøgløtt og natur rundt oss...bor nå midt i byen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint på Tjøme da, er jo en perle.

Lang og kjedelig vei inn til byen er det, men jeg bor ikke der ute - bare vært mye på besøk der ute

Skrevet

Det kan bli litt av en overgang å flytte til Tjøme. Det er jo ganske... øde der. Pent, men ikke mye butikker osv.

Avhengig av hvor på Tjøme dere flytter til, tar det 15 til 25 minutter å kjøre inn til Tønsberg sentrum.

Hva med Nøtterøy? Mye fint med sjøutsikt der også.

Skrevet
Er det noen som har flyttet til Tjøme eller som har bodd der/bor der som kan dele litt erfaringer?

Vi er en småbarnsfamilie som drømmer om hus med litt sjøgløtt og natur rundt oss...bor nå midt i byen..

Bor på Tjøme. Fint der, men tror neppe jeg ville ha hatt råd til det huset du vil ha.

Skrevet
Det kan bli litt av en overgang å flytte til Tjøme. Det er jo ganske... øde der. Pent, men ikke mye butikker osv.

Avhengig av hvor på Tjøme dere flytter til, tar det 15 til 25 minutter å kjøre inn til Tønsberg sentrum.

Hva med Nøtterøy? Mye fint med sjøutsikt der også.

Tjøme øde ?

Skrevet
Bor på Tjøme. Fint der, men tror neppe jeg ville ha hatt råd til det huset du vil ha.

Vi har fulgt med litt på finn.no og det er dessverre ikke ofte det dukker opp ting til salgs på Tjøme...men de stedene vi har kikka på har vært overkommelige i pris, med tanke på at vi selger leilighet sentralt i Oslo. Men vi er ikke ute etter noe "luksus", men sjøgløtt står høyt på ønskelista :)

Har dere barn? Hvordan syns dere skole/barnehage-tilbudet er på øya?

Takk for mange fine innspill :)

Skrevet

Har bare hørt positivt om å bo på Tjøme, men litt slitsomt om sommeren, særlig siden butikker og slikt ikke er dimensjonert for den pågangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...