Lemona Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Noen gode ideer? Går selvfølgelig an å kjøpe viskelær, penn e.l., men hadde vært morsomt med noe litt mer spennende.....
Gjest Faerie Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Pepperkakeformer? De selges jo også enkeltvis i litt alternative former?
Gjest AnneShirley Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 - lommelykt - kortstokk - klistermerketbok
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Kan det ikke være godteri? For eksempel en marsipangris?
suzie Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Var på Vitensenteret i Trondheim i helgen, og der hadde de fanstastisk mye moro som var kjønnsnøytralt og til en rimelig "julekalender-pris". Masse ting å eksperimentere med selv eller fundere på. Mine to kjøpte seg et lite kit til å lage sin egen sprettball med blinkende lys inni, og han andre kjøpte slim. Begge kostet 29 kr. Vet de har tilsvarende senter i andre større byer også.
Gjest puppa Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Godteri er jo en gjenganger, men ikke så veldig sunt akkurat. 3 paking med kinderegg med leke kanskje?
Hestehov Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 SPRETTBALL, seriøst. ALLE elsker sprettballer. Jeg elsker dem, og jeg er seksten. En gutt i klassen hadde med sprettball en gang i fjor, og jeg tror hele trinnet lekte med den sprettballen til slutt. 1
kaprifolen Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Husker jeg fikk en sparebøsse et år, et krus et annet år, og noen nissefigurer fra det som den gang het "tier'n".. Husker at jeg ble kjempeglad! Og nissefigurene har jeg den dag idag... :D
Glynis Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Tegneserieblad. Hvis ikke de har blitt dyrere enn det, da. Da jeg var liten kostet de vel sånn 12,50.
Gjest NiChia Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Hos oss var det en ett år som fikk en pakke med pølser Kan ikke si at jeg anbefaler det. Gavene var kjøpt inn til senest 30. november og hvis jeg ikke husker veldig feil så ble pølsepakken åpnet etter 12. desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå