Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hva er den beste multifunksjonsskriveren (printing, kopiering og scanning) man kan få til under tusenlappen? På forhånd takk.
pittie Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg liker Lexmark som har en til 600,- Som også er trådløs. Elprice selger dem ihvertfall.
feuerstein Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hvis du har så lavt budsjett for en skriver ville jeg også vært veldig obs på hvor mye blekk koster. Kjedelig å kjøpe en skriver som er 200 kr billigere enn konkurrenten for så å oppdage at du må betale 200 kr mer hver eneste gang du skal bytte blekkpatron. Er mange år siden jeg kastet min siste blekkskriver, så jeg vet ikke om det er jevnere priser i dag.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Trenger du farge? Ikke ? Da går du for en maskin med laserprinter, sykt billig i bruk. Fotobutikker på nett er uansett mye greiere for å få digitalbildene ut på fotopapir. NB! Store feil i prisguiden til hardware.no, se på printerne fra ca 1000kr og oppover, prisene under det er egentlig tonere (!). Fant ut at kelkoo har orden i listene sine, bruk heller dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå