Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg skal være forlover og trenger tips til koselige ting en forlover kan gjøre for bruden. Tenker nå ikke på utdrikningslaget, for dette er i boks. Men på andre ting. Dette skal være et veldig lite bryllup.
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 hei ! dette har nettopp blitt nevt her i en tråd, og det er noe som jeg skulle ønske i mitt bryllup. er at du får allegjestene til å skrive noe til paret, personlig, lykke til osv på en feks hjerteforma rød lapp. så legges alle disse i ei trekiste som er malt navnet og datoen deres på. så får de i oppgave å spikre den igjen sammen. brud hamrer og brudgom holder spiker. så tar du som forlover vare på kisten, og gir dem kista på 1 års bryllupsdagen:) synes det var en såå fin ting å gjøre! koselig morsomt og symbolsk samtidig:)
eleit Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Etter gammel skikk skal bruden ha på seg noe gammelt, noe nytt, noe lånt, noe blått, og dette er forloverens ansvar å ordne. Det håper jeg min forlover gjør
Gjest Brud X Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg var forlover for noen år siden og brudeparet skulle sove hjemme på bryllupsnatten. Jeg lagde derfor en liten kurv til de med en flaske champagne, 2 champagneglass med hjerter på, ekstra god konfekt pluss litt annet smågodt som de kunne kose seg med på morgenen etter bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå