hufsa! Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Heia,nå vil jeg omsider skaffe meg en elktrisk vippetang..Så har jo kikka de flest plasser jeg kan finne, for å se hva som er "best" men det var ikke lett..Så nå spør jeg dere som er eksperter på slikt,hvilket merke skal jeg kjøpe? Kjipt å kjøpe noe som ikke funker..
hufsa! Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2008 Hmm..ingen??Verker jo får å få bes her,he he..
laperla Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med den fra Model Co.
hufsa! Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med den fra Model Co. Takk det holder for meg,he he..Da får jeg bestille ;-))
laperla Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Takk det holder for meg,he he..Da får jeg bestille ;-)) Har prøvd en del andre også, bl.a en fra Tana og en anne jeg ikke husker navnet på fra Estetique... Jeg pleier å bruke vippetanga både før jeg påfører mascara og primer og etter første laget med masacara, deretter et siste lag med mascara. (Lei setning det ble...)
hufsa! Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Har prøvd en del andre også, bl.a en fra Tana og en anne jeg ikke husker navnet på fra Estetique... Jeg pleier å bruke vippetanga både før jeg påfører mascara og primer og etter første laget med masacara, deretter et siste lag med mascara. (Lei setning det ble...) Men du? Hvor iallverden kjøpte du din og hvor mye ga du??Var ikke så mange å finne her inne,noen fant jeg men hva ligger de på i pris..Sjønnte hva du mente ;-)) Skal bli spennende.
laperla Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Men du? Hvor iallverden kjøpte du din og hvor mye ga du??Var ikke så mange å finne her inne,noen fant jeg men hva ligger de på i pris..Sjønnte hva du mente ;-)) Skal bli spennende. Jeg kjøpte min på Estetique... Tja, hva kosta den. 250 kr eller noe sånt?
Kamelia83 Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med den fra Model Co. Jeg har denne, men får ikke til å bruke den. Ser absolutt ingen forskjell, bortsett fra at vippene klistrer seg sammen.
CHANELine Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Sliter ikke disse vippetengene veldig på vippene?Er det ikke slike som skal varmes opp først? Tenkte kanskje det ble like ødelggende for vippene som krølltenger er for håret.
laperla Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Jeg har denne, men får ikke til å bruke den. Ser absolutt ingen forskjell, bortsett fra at vippene klistrer seg sammen. Jeg slet også med denne i begynnelsen. Det ble faktisk så ille at jeg kasta (?!) den i parketten i sinne. Overraskende nok overlevde den mishandlinga. Vippetanga må bli varm først da, tar 10 sekunder eller noe. Deretter skal en holde vippetanga på et sted, tett inntil vipperøttene i 10 sekunder. Tar dette i to omganger på en vippe. Så tar jeg på primer og mascaraen. Mascaraen tørker noen minutter, deretter gjør jeg samme "prosedyre" en gang til. Virker som bare det. Men som sagt, det er leit i begynnelsen.
hufsa! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2008 Jeg slet også med denne i begynnelsen. Det ble faktisk så ille at jeg kasta (?!) den i parketten i sinne. Overraskende nok overlevde den mishandlinga. Vippetanga må bli varm først da, tar 10 sekunder eller noe. Deretter skal en holde vippetanga på et sted, tett inntil vipperøttene i 10 sekunder. Tar dette i to omganger på en vippe. Så tar jeg på primer og mascaraen. Mascaraen tørker noen minutter, deretter gjør jeg samme "prosedyre" en gang til. Virker som bare det. Men som sagt, det er leit i begynnelsen. Ok var på en i dag men de førte ikke det merke..Men er flere i området.Godt å høre at ikke det er bare meg som har dårlig tålmodighet,he he.Takk for hjelpa ;-))
laperla Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Ok var på en i dag men de førte ikke det merke..Men er flere i området.Godt å høre at ikke det er bare meg som har dårlig tålmodighet,he he.Takk for hjelpa ;-)) Bare hyggelig:) Du får nok dreisen på det skal du se.
hufsa! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2008 Bare hyggelig:) Du får nok dreisen på det skal du se. Ja,utrolig å man får til når man får trent seg litt,he he.
laperla Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Ja,utrolig å man får til når man får trent seg litt,he he. Hehe, ikke sant. Øvelse gjør mester i de fleste sammenhenger;) Fortell gjerne hvordan det går da? Og hvilken mascara og sånt du bruker? Primer?
hufsa! Skrevet 11. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. november 2008 Hehe, ikke sant. Øvelse gjør mester i de fleste sammenhenger;) Fortell gjerne hvordan det går da? Og hvilken mascara og sånt du bruker? Primer? He he Ja,går vel noen dager før jeg kommer meg avgårde å får kjøpt,må til en annen by ser du..Akkurat nå bruker jeg Define den rosa og har brukt Body Shop sin vippetang i mange år å må jo si jeg er kjempefornøyd med det, men tenkte prøve Dior sin mascara,den med gummibørsten..Også den vippetanga du anbefalte så får mi se..Tørner vel foran speilet skal du se..Nei,men er jo kjempegøy med nye ting,Ebay er min beste venn,he he.
laperla Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 He he Ja,går vel noen dager før jeg kommer meg avgårde å får kjøpt,må til en annen by ser du..Akkurat nå bruker jeg Define den rosa og har brukt Body Shop sin vippetang i mange år å må jo si jeg er kjempefornøyd med det, men tenkte prøve Dior sin mascara,den med gummibørsten..Også den vippetanga du anbefalte så får mi se..Tørner vel foran speilet skal du se..Nei,men er jo kjempegøy med nye ting,Ebay er min beste venn,he he. Tenkte du på Diorshow Iconic? Den er kjempe bra. Får lange, pene vipper med den. Også sitter den veldig godt uten å være vannfast. Ja, alltid morsomt med nye ting og tang. Hva handler du på Ebay? Unnskyld at jeg er offtopic.
hufsa! Skrevet 11. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. november 2008 Tenkte du på Diorshow Iconic? Den er kjempe bra. Får lange, pene vipper med den. Også sitter den veldig godt uten å være vannfast. Ja, alltid morsomt med nye ting og tang. Hva handler du på Ebay? Unnskyld at jeg er offtopic. Ja,var den jeg tenkte på..Har kjøpt mye i.d.sminke,myyyyye hårprodukter,ghd tang..Det er det som intresserer meg.Og interiør men da fra andre sider..Ville prøvd Young blood sin mineralsminke for den kom som nr.1 i woman og i.d. som nr.2. men er jo såååå vansklig å få sjekka farger iforhold til i.d. men i.d. passer meg kjempebra..men kan jo være jeg treffer på noe bedre senere ;-))
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 hei! Jeg tok vippe extension og er kjempe fornøyd så nå trenger ikke vippetang, vippene er så fine ,-) anbefaler det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå