Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #1 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei! Hva er det som hjelper mot store lår? Jeg kan slanke meg og slanke meg, men lårene mine er og blir store. Jeg synes ikke at de er stygge eller noe, men får kjempe plagsomme gnagesår om jeg går i shorts,kjole eller skjørt, det er ordentlig vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweetie_20 Skrevet 15. juni 2003 #2 Del Skrevet 15. juni 2003 Ja den som visste det!Har samme problemet selv.....må vel jogging til tenker jeg.Har en del muskler i lårene, men har lyst til å få de smalere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Alltid hatt store lår selv:) Syns det er pent med "store" lår i stedet for sånne små fyrstikkbein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Alltid hatt store lår selv:) Syns det er pent med "store" lår i stedet for sånne små fyrstikkbein. Nei det er ikke stygt, men kan være fryktelig vondt om sommeren. AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Er sånn jeg og.. Lite å gjøre med det bortsett fra å trimme lårmusklene både på innsiden og utsiden - og ty til talkum når sommeren blir for het. Syns det går rimelig bra jeg :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei det er ikke stygt, men kan være fryktelig vondt om sommeren. AU! En må lide for skjønnheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Er sånn jeg og.. Lite å gjøre med det bortsett fra å trimme lårmusklene både på innsiden og utsiden - og ty til talkum når sommeren blir for het. Syns det går rimelig bra jeg :D Suz Talkum.. det har jeg aldri prøvd før :o ... det må prøves! Må det påføres ofte? Må man ha det med seg overalt og sånn, eller er det nok med en gang om morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg tar på litt om morgenen og det holder nokså lenge. Lukter godt og er veldig behagelig Ellers så har jeg blitt veldig glad i piratbukser. Da slipper jeg sammenklistra lår og er samtidig sommerkledd. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #9 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg hadde også store lår. Jeg trente aerobik, syklet og svømte. Har hørt flere si at "ingeting hjelper", har prøvd "ALT" osv... Dette holdt jeg også på si etter noen mnd med mye trening. Men etterhvert så jeg at det faktisk hjalp, og det var da det ble kjekt å trene Jeg tror at hvis du virkelig gjør en innsats, så klarer du å trimme det av deg...og ikke gi deg etter to mnd! Jeg har hvertfall fått "valutta for pengene", og føler meg som et nytt og bedre menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg hadde også store lår. Jeg trente aerobik' date=' syklet og svømte. Har hørt flere si at "ingeting hjelper", har prøvd "ALT" osv... Dette holdt jeg også på si etter noen mnd med mye trening. Men etterhvert så jeg at det faktisk hjalp, og det var da det ble kjekt å trene Jeg tror at hvis du virkelig gjør en innsats, så klarer du å trimme det av deg...og ikke gi deg etter to mnd! Jeg har hvertfall fått "valutta for pengene", og føler meg som et nytt og bedre menneske![/quote'] Hadde vært fint, men jeg har trent regelmessig i flere år... Kneskade gjør at jeg ikke kan hverken drive aerobic, eller svømming. Men jeg sykler mye og driver styrke trening... Lårene er og blir store... Jeg tror det har med det å gjøre at jeg drev mye med skøyting som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 17. juni 2003 #11 Del Skrevet 17. juni 2003 Vi kvinner er jo ofte skapt slik at fettansamlinger setter seg på innsiden og utsiden av lårene våre. Mange normalvektige jenter har dette "problemet". Enig med Jordbær i at det er penere enn fyrstikkbein! Muskler er allikevel penere enn fett da... Men for mange jenter er dette fettet det siste som forsvinner. Har erfart at en kombinasjon av forbrennings- og styrketrening kan gi resultater. Men det tar TID. Selv har jeg sterke muskler i bena selv om jeg nå har kuttet ut tung vekttrening for bena. Men det er allikevel lenge til låra mine gnisser inntil hverandre når jeg går... Fett legger seg gjerne på innsiden og utsiden, mens lårmuskler gjør at lårene får en bue på frem- og baksiden i stedet. Pluss at de blir MYE fastere da. Trener man innsiden av lårene mye , f.eks. med en slik adduktormaskin, kan lårene bli enda bredere på sikt! Ikke å anbefale for dem med kraftige lår i utgangspunktet! Kondisjonstrening som forbrenner fett er mye mer effektivt! Men man må oftest investere 1 times effektiv trening minst 3-4 ganger i uka for å se resultater. Synes man det er mye kan man heller være glad i kroppen sin som den er - de fleste av dere har friske, vakre kvinnekropper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #12 Del Skrevet 19. juni 2003 kjøp større shorts (videre i lårene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #13 Del Skrevet 20. juni 2003 Har samme problemet selv. Sliter bukser så det koster etter. Har ikke råd til å kjøpe bukser flere ganger i året. Jeg kan ikke jogge pga hofteproblemer. Så i mitt tilfelle så vet jeg ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #14 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvorfor ikke prøve Comet kremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå