Gå til innhold

vårt vakreste eventyr

bondetuppa!

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss i august i år og planla å begynne prøvingen etter bryllupet. Vi gleda oss til å begynne! Jeg slutta på p-piller for to år siden, da jeg følte kroppen hadde fått nok "gift" i seg. Etter det har mensen kommet ganske uregelmessig, og det gikk ofte 5-6uker mellom hver gang. Så jeg gruet meg litt for å begynne prøvingen, for jeg var redd for å møte mange skuffelser. Etter første forsøk ble jeg ikke overrasket når mensen kom, det var som forventet. Så kom vi inn i neste prøveperiode. Etter eggløsning fikk jeg veldig ømme bryster. Så ømme at mannen min ikke kunne stryke på de en gang, så vondt gjorde det. Så begynte jeg og kjenne alle lukter veldig godt, og så kom kvalmen. Jeg var fortsatt ikke overbevist, for dette har skjedd før også, at jeg har hatt det slik mens jeg venter på mensen. Så ville jeg vente til i dag med og ta testen, fordi i dag er bursdagen min! Så jeg sto opp tidlig fordi jeg holdt på å tisse på meg (som har vært vanlig den siste uka, har løpt på do hele tia). Jeg tok testen, og aldri før har de to minuttene vært så lenge. Så tok jeg mot til meg og kikket på testen, og den var VELDIG VELDIG tydelig. Det var ingen tvil om at jeg var gravid. Det lyste mot meg. Så roet jeg meg litt før jeg hoppet opp i sengen til min kjære og sa: Hvilken hånd vil du ha? Han måtte gni seg i øya et par ganger før han virkelig skjønte hva han så. Ennå han var overbevist om at jeg var gravid!

Så nå er vi så lykkelige som vi kan få blitt!! :yvonne:

Det eneste er at jeg er så sykt kvalm.. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare og holde dette hemmelig for andre, for jeg orker jo ingen ting!

Vi skal ha BARN, jeg er GRAVID, det er helt sinnsykt!!!!! Vi svever på rosa skyer! Håper alle får en like fantastisk dag som meg!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...