Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg endelig fatt kjøpt aluminiumsklorid...har påfert en gang...men svetter like mye like vil. merker ikke noen bedring. dere som bruker det...tar dere på deodorant på morningen etter dere har dusjet det bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det EN gang. Tok det på på kvelden, og tok på vanlig deo etter dusjen. Var tørr under armene i 5 dager jeg, uansett hvor mye jeg stresset. Ulempen var at jeg svettet mer på kroppen istedet.

Skrevet
Jeg har prøvd det EN gang. Tok det på på kvelden, og tok på vanlig deo etter dusjen. Var tørr under armene i 5 dager jeg, uansett hvor mye jeg stresset. Ulempen var at jeg svettet mer på kroppen istedet.

hm...hvordan deo brukte du da ved siden av?

Skrevet

Funket utrolig bra på meg:) Ikke et tegn til svette under armene!

Skrevet
hm...hvordan deo brukte du da ved siden av?

Bare en vanlig en. Sterilan eller hva du foretrekker.

Skrevet
nå har jeg endelig fatt kjøpt aluminiumsklorid...har påfert en gang...men svetter like mye like vil. merker ikke noen bedring. dere som bruker det...tar dere på deodorant på morningen etter dere har dusjet det bort?

Det kan jo ta et par påføringer før det virker optimalt :O)

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Botox mot svette er det eneste som løser problemet :)

Skrevet

Har brukt det tidligere og funket helt perfekt! Svettet ikke under armene i det hele tatt... men holdt på å klø meg ihjel av den, så droppa å bruke det etter en stund.

Skrevet
men holdt på å klø meg ihjel av den, så droppa å bruke det etter en stund.

Ja, det er sant, jeg klødde infernalsk selv, tok meg 3 timer å sovne. Men de 5 neste dagene med tørre armhuler gjorde at det var verdt det, hehe. Blir visst bedre etterhvert som man venner seg til det.

Skrevet

Hey, hvor fikk du tak i det? Jeg brukte alu.klorid i en periode selv, og skulle kjøpe ny for omtrent et halvår siden, men etter å ha spurt på tre apoteker fikk jeg beskjed om at det ikke var å oppdrive lenger, så jeg fikk kjøpt noe annet, litt mildere greier som de hadde erstattet det med. Funket greit det også, men aluminiumskloriden virket jo helt utrolig! Var knusktørr under armene etter første gangs bruk, og jeg har vært plaget med ekstremt sterk svette i armhulene. Og det skal ikke være nødvendig å "spe på" med deodorant, nei.

Skrevet
Hey, hvor fikk du tak i det? Jeg brukte alu.klorid i en periode selv, og skulle kjøpe ny for omtrent et halvår siden, men etter å ha spurt på tre apoteker fikk jeg beskjed om at det ikke var å oppdrive lenger, så jeg fikk kjøpt noe annet, litt mildere greier som de hadde erstattet det med. Funket greit det også, men aluminiumskloriden virket jo helt utrolig! Var knusktørr under armene etter første gangs bruk, og jeg har vært plaget med ekstremt sterk svette i armhulene. Og det skal ikke være nødvendig å "spe på" med deodorant, nei.

De har hatt aluminiumsklorid på alle apotek jeg har sjekket på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...